Sabolović, Knežević i Bakić na čelu nove udruge za digitalno oglašavanje

Sabolović, Knežević i Bakić na čelu nove udruge za digitalno oglašavanje

Prvo hrvatsko udruženje profesionalaca za Digital Signage i kiosk sustave osnovano je danas popodne u hotelu Panorama.

Naziv nove udruge biti će HUDiS (Hrvatsko udruženje za Digital Signage), a formirana je kako bi okupila tvrtke koje se bave digitalnim oglašavanjem i kiosk sustavima u Hrvatskoj te promovirala takav način oglašavanja, kao i razvoj proizvodnje, razvoja i izvoza opreme namijenjene toj industriji.

Za predsjednika udruge izabran je Ivan Sabolović iz tvrtke Mundus digitalis, za dopredsjednika Damir Knežević, iz tvrtke Impleo media, a za tajnika Ante Bakić iz PandoPada. Uz njih, izabran je i tročlani upravni odbor koji čine Igor Detoni iz Samsunga, Dino Kulundžić iz Virtue i Nikša Gopčević iz Iskon interneta, dok su u sud časti udruge izabrani Ivan Kecerin, Vjeko Šimić iz Eurovala i Martina Mirić Javora iz Virtue.

Izbor Sabolovića za predsjednika udruge ne čudi, uzme li se u obzir kako je upravo on najzaslužniji za razne promociju digitalnog oglašavanja te je prošle godine organizirao prvu regionalnu konferenciju o digitalnom oglašavanju - DiSiCon 2012. Ista konferencija dobit će svoj nastavak ove godine u svibnju. Digitalno oglašavanje omogućuje distribuciju različitih vrsta reklamnih sadržaja, a u pravilu se prikazuje centralizirano s jednoga mjesta prema udaljenim lokacijama na kojima se nalazi oprema za reprodukciju (poput ekrana) kao što su: kiosci, trgovački centri, javni prijevoz, benzinske postaje, ugostiteljski objekti, banke, zdravstvene ustanove i slično.