Retail Intelligence – The Science of Retail - Virtual Summit

27.09.2018 u 09:00
Retail Intelligence – The Science of Retail - Virtual Summit

Virtualni summit o maloprodajnoj inteligenciji namijenjen Microsoftovim retail partnerima iz 21 države šire regije održat će se 27. rujna.

Fokus događanja bit će trendovska tema desetljeća - digitalna transformacija – kroz koju će tvrtke dobiti uvid kako zadovoljiti očekivanja kupaca, pojačati njihov angažman i afinitete putem diskretnog, personaliziranog pristupa u svim kanalima („omnichannel“).

Tijekom ovog događanja, Microsoftovi stručnjaci će raspravljati o tome kako digitalna transformacija pokreće najnovije trendove i promjene u industriji, kao što su masovna personalizacija, „omnichannel“ iskustvo, umjetna inteligencija i strojno učenje. Summit će pružiti korisne informacije o tome kako tvrtke mogu koristiti najnovije inovacije u industriji kako bi optimizirale vlastito poslovanje, korisničko iskustvo (programi lojalnosti, masovna personalizacija, prepoznavanje), prodaju i marketing (uključujući i predviđanje potražnje), marketing na prodajnom mjestu - merchandising (upravljanje inventarom, optimizacija u trgovini) i logistiku (upravljanje skladištem, prolaz inventara).

Sva predavanja su unaprijed snimljena. Službeni jezik je engleski, a registracija je moguća ovdje. 21 država regije Multi-country Srednje i Istočne Europe uključuje: Sloveniju, Albaniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Crnu Goru, Bugarsku, Kosovo, Makedoniju, Ukrajinu, Moldaviju, Estoniju, Litvu, Latviju, Gruziju, Armeniju, Azerbajdžan, Bjelorusiju, Kazahstan, Turkmenistan te Uzbekistan.