Endava

FIVE (Pet minuta d.o.o.) je agencija fokusirana na dizajn i razvoj digitalnih proizvoda, s uredima u Hrvatskoj i New Yorku.

Osnovni podaci o tvrtki
five.agency
Godina osnutka: 2007.
Prihod: 75-100 mil. kn
Broj zaposlenih: 210
Menadžment: Viktor Marohnić, Luka Abrus, Sven Marušić

Djelatnost tvrtke
FIVE (Pet minuta d.o.o.) je agencija fokusirana na dizajn i razvoj digitalnih proizvoda, s uredima u Hrvatskoj i New Yorku. U potpunosti je orijentirana na američko tržište gdje ostvaruje 100% svojih prihoda, s uspjesima u Travel & Hospitality, Education i Entertainment industriji. Dobitnici također niza međunarodnih nagrada za svoj rad, poput Mobile UX Awards, Best Mobile Apps, nominacija za The Webby Awards. U Hrvatskoj smo dva puta dobili priznanje FINA Zlatna bilanca u IT kategoriji, a 2017. godine i Zlatnu kunu u kategoriji za najuspješnije srednje poduzeće.

Aktivno surađujemo s velikim kompanijama zbog svoje agilnosti i fokusiranosti na rezultate (Rosetta Stone, Ministry of Sound, Nielsen, Stephen Hawking, Erecruit), omogućavamo top brandovima razvoj strategije i samu izradu digitalnih proizvoda (Marriott International, Web Summit, Choice Hotels, Squarespace, Rhapsody/Napster) te pomažemo startupima pri izlasku na tržište (Moonlite, Farmigo, Planted, Nanit). Osim mobilnih i web aplikacija, izrađujemo i aplikacije za pametne satove (Apple Watch), televizore (Apple TV, Chromecast), automobile (Ford, Jaguar, BMW, Audi) te chatbotove.

Tehnologije
iOS, Android, web, Java, Kotlin, RxJava, Dagger, MVP, MVMM, React JS, JavaScript, HTML5, JSON, CSS, Docker containers, SQL, .NET, NoSQL, MS SQL, JQuery, Knockout.js, TypeScript, ASP.NET, MVC, Web API, Entity  Framework, Redis, ElasticSearch, Azure ServiceBus, Swift, Objective C, MVMM, Viper, Core Data, Cocoa Podsima, RXSwift, ReactiveCocoa, Core Animation

Osnovni podaci o atmosferi u tvrtki
Kao i većina agencija, FIVE ima plitku organizacijsku strukturu te kulturu u kojoj se fokusiramo na grupni rad, kvalitetan feedback i suradnju. Kod eventualnih problema ne tražimo krivca, već zajedno gledamo kako ćemo taj izazov riješiti i nešto naučiti. Kroz razne formalne i neformalne načine uvijek raspravljamo o tome kako stvari napraviti bolje, posebice unutar timova. Međusobno se družimo za vrijeme, ali i nakon posla, bilo na planiranim događanjima poput Board Games Tuesdaya ili pet minuta prije dogovorenog piva.

Razne dodatne benefite, iako postoje, ne stavljamo u prvi plan jer se pokazalo da je našim ljudima važno da rade na vrhunskim projektima s vrhunskim kolegama što im omogućuje napredovanje i podizanje ljestvice kroz stalne tehničke izazove i razmjenu znanja.

Zapošljavanje
Prvi korak u procesu zapošljavanja je neformalan. Na samom početku tako organiziramo sastanak ili jednostavno kavu kroz koju želimo bolje upoznati osobu, razgovarati o njenom iskustvu, interesima, ali i razmišljanjima za daljnji razvoj karijere. Osim toga, to je prilika gdje kandidat može saznati više o nama, našim projektima i planovima. Ako postoji interes s obje strane, za developerske pozicije drugi korak je tehnički intervju, a za dizajnerske i marketinške pozicije organiziramo zadatak kroz koji se možemo bolje upoznati s kandidatom i vidjeti kako nam je raditi zajedno. Kod svih natječaja zadnji razgovor je s HR-om i CEO-om, gdje uglavnom dogovaramo i posljednje detalje suradnje.

Svjesni smo da je zapošljavanje dvosmjeran proces i jako nam je važno da kroz razgovore kandidat dobije realnu sliku o nama i o tome kako je to raditi u agenciji FIVE, kao i to da kroz cijeli selekcijski proces upozna što više ljudi iz tima s kojima će raditi. U tom trenutku donosi važnu odluku o tome gdje će provesti sljedećih godina.

Naš pristup zapošljavanju je dugoročan. Ne radimo samo ciljanu selekciju za popunjavanje trenutne pozicije već kontinuirano pričamo i izmjenjujemo iskustva s ljudima, ne bi li na taj način postavili temelje za eventualne buduće pozicije kod nas. Osim otvorenih natječaja, intervjuiramo i kandidate koji nam se jave s otvorenom molbom, najčešće developere i dizajnere. Ako dođemo u kontakt s nekim tko u tom trenutku ne želi mijenjati posao, a zainteresiran je čuti više o nama, volimo uložiti vrijeme i otvoriti vrata za suradnju u budućnosti.

Studenti
Svake godine organiziramo studentske ljetne prakse. Kroz FIVE Bootcamp studenti kroz 6 tjedana imaju priliku vidjeti kako je to raditi u digitalnoj agenciji na velikim projektima za svjetski poznate brandove. Uz ljetne prakse, već drugu godinu za redom, na FER-u organiziramo iOS vještinu, koja je postala punopravan kolegiji u sklopu fakulteta nazvan “ Razvoj usluga i aplikacija za operacijski sustav iOS”, za koji studenti ostvaruju ECTS bodove. Kod studenata nam je u prvom pogledu bitna želja za radom i učenjem, a nakon toga, poželjno je i neko iskustvo, posebno u projektima koje su radili “sebi za dušu”.

Što su profili tvrtki

Profili tvrtke nova su plaćena usluga na rep.hr-u kojom se tvrtka može predstaviti prvenstveno kako bi zainteresirani zaposlenici mogli doznati više o tvrtki prije nego se jave na natječaje za posao, ali i za sve druge oblike informiranja i prezentiranja tvrtke u IT & web zajednici koja prati portal.

Profili tvrtki rade se prema želji tvrtke, a predložene cjeline su osnovne informacije o tvrtki, informacije o proceduri zapošljavanja, te pitanjima o uvjetima rada programera i uvjetima rada općenito. Logotipi tvrtki koji vode na profile uskoro će biti istaknuti na naslovnici portala.

Tvrtke koje naruče godišnju objavu profila u paketu će dobiti i besplatnu objavu istaknutih oglasa na portalu.

Svi prijedlozi čitatelja o tome čime proširiti profile, kao i upite tvrtki o izradi profila mogu se poslati na mail info AT rep.hr. Profili će uskoro biti trajno istaknuti na naslovnici portala.