Što sve čeka posjetitelje i IT tvrtke na Info restartu?

Što sve čeka posjetitelje i IT tvrtke na Info restartu?

Info restart naziv je sajma koji će pokušati zamijeniti nekadašnji Info, a umjesto naglaska na hardveru, prezentirat će se know-how, predstavljati manje IT tvrtke i poticati networking.

Osim stručnih predavanja i štandova IT tvrtki, Info restart će ponuditi i brojne sporedne događaje poput gaming zone, obuke starijih za korištenje računala, i kazališne predstavu Beta skroz, a više informacija za rep.hr otkrio je project manager Zagrebačkog velesajma, mr. Bojan Markov.

Što sve čeka posjetitelje i IT tvrtke na Info restartu?
Tko je zadužen za oživljavanje nekadašnjeg sajma Info pod nazivom Info restart?
Naš suradnik Radoslav Dejanović i projektni tim. Info restart će ići zajedno s Interliberom, Inovom, Edukom, Sajmom glazbe, plesa i multimedije i zim-ski showom.

Na koga ciljate s Info restartom?
Ciljamo na sve, od najmanjih IT tvrtki s jednim do dva zaposlenih pa do većih korporacija. Ovo je početna godina, bit ćemo zadovoljni što god da bude realizirano, ima jako puno prostora za interes i ugled cijele priče, to ćemo i dalje graditi.

Treba uzeti u obzir da smo sa svim krenuli prije dva mjeseca, što je jako malo vremena , pogotovo za veće tvrtke koje su manje fleksibilne.

Gdje će se održavati Info restart?
On će biti u sedmom paviljonu Zagrebačkog velesajma, ideja je okupiti što više malih i srednjih tvrtki koje su sami proizvođači softver i hardver rješenja u IT industriji.



Ima i dosta onih koje su izvozno orijentirane i zato u Hrvatskoj nisu poznate, a želja je i da svaka od njih održi neko predavanje vezano uz specifične teme iz IT branše, te da se kroz ta predavanja dodatno predstave rad i tehnologije.

Glavni zaokret od prijašnjeg sajma Info kojeg nema već šest godina je što se tamo predstavljao novi hardver i računala što je danas dostupnije u shopping centrima i preko internet prodaje. Mi ne želimo konkurirati dućanima, nego predstaviti know-how, omogućiti networking, i slično.

Čulo se da na sajmu zajednički nastupaju članovi udruge CISEx i mreža poslovnih anđela CRANE. Ima li drugih poznatih imena?
eHrvatska će imati izložbeni prostor i radionice s desetak računala na kojima će se vršiti tečajevi informatičkog opismenjavanja za starije, u suradnji s Feniks kompjuterima radimo gaming zonu unutar sajma, unutar koje će biti natjecanja u PC igricama na 30-ak računala, igračke, konzole...

Što se zanimljivo nudi u programu?
Okrugli stolovi, predavanja tvrtki kojih bi ukupno moglo biti oko 50 - znači kao na nekoj konferenciji, kazališna predstava Beta skroz na temu informatike uz interaktivnost između glumaca i publike i Twittera, a (neovisno o tome) sajam će imati i mobilnu aplikaciju koju radi tvrtka IT4U.

Koliki je velik osnovni štand na sajmu i koja je cijena najma?
Osnovni štand na Info restartu zauzima šest kvadrata, a cijena je samo 750 kuna. To je veliki popust u odnosu na uobičajenu cijenu. Za veće štandove je popust od 30 posto u odnosu na uobičajenu cijenu.

Koliko je tvrtki za sada prijavljeno i koji je rok prijave?
Za sada ih ima oko 30, načelni rok je 25.10., ali u principu ćemo do početka sajma prihvaćati prijave. Što se netko ranije prijavi imat će prioritet kod odabira lokacije.

Hoće li se modernizirati način prijave? Čini se da bi to moglo ići s manje papirologije?
Dobro bi došla online prijava, nastojat ćemo to uvesti sljedeće godine, treba to tehnički odraditi za što ovaj put nismo imali vremena.

Kolika je cijena ulaznice i koliko se ljudi očekuje?
Ulaz na sajam bit će besplatan, a ukupan broj ljudi na svim sajmovima koji se paralelno održavaju je preko 100.000 posjetitelja.