Prosječni Vipnetov korisnik troši 68 kuna mjesečno

Prosječni Vipnetov korisnik troši 68 kuna mjesečno

Vipnet je u prvom kvartalu 2011. godine ostvario pad prihoda od 10 posto na 90,3 milijuna eura, a mjesečni prihod po korisniku pao je za 15,2 posto na 68 kuna.

(Predsjednik Uprave Vipneta Mladen Pejković, arhivska fotografija Vipneta)

Najzanimljiviji su to podaci iz Vipnetovog priopćenja o financijskim rezultatima te tvrtke u prvom kvartalu ove godine.

Broj korisnika veći je 1,8 posto i iznosi 2,7 milijuna pri čemu se broj postpaid korisnika povećao za 9,3 posto u odnosu na prvi kvartal 2010. godine. Korisnika bežičnog broadbanda ima 22,9 posto više, odnosno 179 tisuća.

Udio Vipneta u ukupnoj vrijednosti tržišta iznosi 40 posto.

"Slabljenje kupovne moći građana kao i dodatne trošarine u obliku poreza na mobilne usluge ostavili su trag na rezultatima poslovanja Vipneta i u prvom kvartalu ove godine. Usprkos toj činjenici, zadovoljni smo stabilnim udjelom u ukupnoj vrijednosti tržišta od 40 posto. Porast pretplatnika i korisnika bežičnog broadbanda dokazuje da naše tržišne aktivnosti idu u pravom smjeru, jer tu vidimo platformu za daljnji rast u vremenima nakon recesije" izjavio je Mladen Pejković, predsjednik Uprave Vipneta.

Operativna dobit (EBITDA) u prvom kvartalu iznosi 24,9 milijuna eura, a dobit prije kamata i poreza (EBIT) 8,6 milijuna eura. Kao i HT, i Vipnet osim recesije kao razlog pada navodi posebni 6 postotni porez na mobilne usluge koji je Vlada uvela u kolovozu 2009.

Vipnet je u prvom kvartalu uložio 8,6 milijuna eura u dugoročnu strategiju osiguravanja kvalitete usluga i pokrivenosti Vip mrežom.