Chasebuzz dobio nove mogućnosti

Chasebuzz dobio nove mogućnosti

Hrvatska poslovna mreža Chasebuzz koja cilja na globalno tržište uvela je nove i poboljšane usluge za svoje korisnike.

Kao što je rep.hr već pisao, Chasebuzz.com je namijenjen objavi poslovnih priča iz ICT-a o iskustvu krajnjih korisnika, a krenuo je s radom u kolovozu.

„Procjenjuje se da se zbog slabe informiranosti kod donošenja odluka o kupnji nekog informatičkog sustava kao rezultat pojavljuje vrlo visok postotak neuspješnih projekata u ICT industriji i to od 60 posto“, u priopćenju Chasebuzza navodi Goran Kalanj, direktor tvrtke Serengeti i pokretač poslovne mreže Chasebuzz. On tvrdi da je poslovna mreža Chasebuzz je u vrlo kratkom roku stekla zavidan broj korisnika (iako Alexa prikazuje kako je riječ zavidno subjektivna op.a.) koji smatraju da je ovakva poslovna platforma idealno rješenje za učinkovitu umreženost između ponuditelja i kupaca ICT usluga ili rješenja. 

Priopćenje navodi kako je Chasebuzz u nepuna tri mjeseca rada stekao značajan broj korisnika iz regije jugoistočne Europe pri čemu se opaža povratak istih korisnika - preko 60 posto. Neke od kompanija koje su prisutne na mreži Chasebuzz su B4B iz Hrvatske, Agenda iz Slovenije i NPS iz Srbije. Na mreži je moguće za primjer preuzeti i pregledati 26 priča o uspjehu iz Hrvatske, 12 iz Srbije te 16 iz Slovenije.  

Uvedeni mogućnost komentiranja priča i kontaktiranja korisnika

Nove i poboljšane usluge koje će svi korisnici prepoznati i osjetiti prilikom pristupa Chasebuzz mreži se odnose na mogućnosti komentiranja svih postavljenih priča o uspjehu, kontaktiranja drugih korisnika ili razmjena iskustava, ocjenjivanje priča o uspjehu, preporuke priča o uspjehu za svakog pojedinog korisnika na osnovi podataka koje je korisnik unio kod registracije ili njegove povijesti korištenja mreže Chasebuzz.