Grupna kupovina još u ekspanziji - nastala Promotiva

Grupna kupovina još u ekspanziji - nastala Promotiva

Učestalost pojavljivanja web stranica za grupnu kupovinu se nešto smanjila, no na tržištu se još uvijek pojavljuju novi igrači.

(Montaža: screenshot Promotive i pokretačica projekta Jelena Bušić)

Promotiva.hr koja svojim imenom podsjeća na pionira Kolektivu startala je 8. travnja, a najvjerojatnije je 16. trenutno aktivni site ove vrste u Hrvatskoj.

Osnivačicu Promotive Jelenu Bušić upitali smo mailom nekoliko pitanja vezano uz pokretanje novog projekta:

Kad ste došli na ideju za pokretanje stranice?
Moj je tata prije više od dvadest godina razradio ideju grupne kupovine putem članskih kartica. Nažalost, došao je rat i do realizacije nikada nije došlo. Pojavio se Internet i poslovi su krenuli drugačijim putevima. A onda jednog dana, evo Groupona, a nakon toga i prve domaće stranice. Dalje svi sve znaju...

Ima li na hrvatskom tržištu prostora za toliko stranica za grupnu kupnju? Koliko po Vašem mišljenju stranica može opstati?
Ni približno nema toliko mjesta. Još polovicom prošle godine bilo mi je jasno da će do kraja iste, tržište biti preplavljeno ovakvim stranicama. Model funkcionira, manjak je uspješnih poslova i previše ljudi koji očajnički trebaju posao. Mnogima će se učiniti jednostavnim pokrenuti ovakav posao, ali će biti i mnogo razočaranih. To je u Hrvatskoj konstantno tako, pojavi li se nešto uspješno, svi smo unutra, a onda... Reklo bi se: puno krokodila, a bara sasvim malecka.
O broju onih koji mogu opstati teško je predviđati, kao i u svemu drugom: što vrijedi opstat će, tržište će odlučiti.

Koju poziciju na tržištu mislite da možete zauzeti?
Pozicijom se ne zamaramo, poštujemo one koji su bili pioniri tržišta i njih sigurno nitko neće ugroziti.

Koje su prednosti Promotive u odnosu na ostale stranice?
Svoj ćemo posao raditi maksimalno ozbiljno i sa poštovanjem, onih koji kod nas kupuju i onih koje na našoj stranici promoviramo, a profesionalnost prilje ili kasnije mora dati rezultat. Vjerujemo u rad i poslovnu korektnost.

Tko sve stoji iza projekta?
Internet i Promotivci.

Imate li prijašnjeg iskustva s webom i prodajom?
Itekako. Diplomirani sam ekonomist sa radnim iskustvom u prodaji, ewbu, marketingu, dakle i obrazovana i iskusna.

Koliko je sredstava uloženo?
Do sada je uloženo nešto manje od 100.000 kuna ali ulaganju u posao nema kraja dokle god posao traje.

Kako komentirate primjedbe nekih korisnika koji su počeli primati Vaš newsletter iako se na njega nisu pretplatili?
Ponudili smo Vas ukusnim kolačem iako to niste tražili, možete ga pristojno prihvatiti ili pristojno zahvaliti i odbiti. Postoji tipka odjava i u sekundi je stvar riješena.