Hrvatski mediji sve prisutniji na Twitteru

Hrvatski mediji sve prisutniji na Twitteru

Lista hrvatskih internet medija koji su odlučili koristiti Twitter - društvenu mrežu koja omogućuje objavu kratkih informacija koje mogu pratiti sljedbenici - polagano se povećava, a u pravilu objavljuju naslove i linkove na svoje članke na internet izdanjima.

Među pokretačima trenda među internet portalima vodećih dnevnih listova su Jutarnji.hr i Večernji.hr, koji su do sada skupili 959 odnosno 276 sljedbenika, te redovito objavljuju linkove na vijesti sa svojih portala, dok se drugi veći dnevni listovi poput Novog lista, Glasa Slavonije i Glasa Istre još nisu odlučili pokrenuti kanal na Twitteru. Slobodna Dalmacija pokrenula je kanal, no on nije aktivan. Vrijedi istaknuti i 24 sata, koji je pokrenuo nekoliko kanala od kojih je najpraćeniji 24 sata vijesti sa 293 sljedbenika.

Što se stručnih ekonomskih portala tiče, na Twitteru je prisutna samo Banka koja ima 110 sljedbenika, Seebizov kanal je neaktivan, a Poslovni i Business se još nisu odlučili za svoje kanale.

Iako bi se od računalne struke očekivala puno veća prisutnost uz puno veći broj sljedbenika, od većih portala primjetili smo prisutnost samo Buga koji trenutno ima samo 91 sljedbenika, dok ih Usporedi.hr ima 49.

Od ostalih medija vrijedi spomenuti Tportal s 313 sljedbenika, net.hr s 537, radio 101 s njih 117,  a na Twitteru je odnedavno prisutan i rep.hr

Google pregovara o kupnji Twittera

Google pregovara o kupnji Twittera objavio je Washington Post pozivajući se na glasine iz dva izvora bliska progovorima.

Oprah podigla posjećenost Twittera za 43 posto

Povećanje posjećenosti kao posljedica reportaže na televiziji čest je slučaj u Hrvatskoj, ali bi malo tko očekivao da popularni i iznimno posjećeni svjetski servis poput Twittera može na osnovu televizijske reportaže ostvariti rast od čak 43 posto u jednom danu.

Dell prihodovao tri milijuna dolara zahvaljujući Twitteru

Tvrtka Dell objavila je kako su tri milijuna dolara njihove prodaje došli preko Twittera - socijalne mreže čija profitabilnost se još istražuje, piše Informationweek.