Nagradno putovanje u Dubai samo prijevara

Nagradno putovanje u Dubai samo prijevara

Nagradno putovanje u Dubai koje je na Facebooku okupilo preko 20.000 obožavatelja iz regije po svim logičkim pokazateljima samo je prijevara napravljena zbog zarade na Google oglasima.

Radi se o nagradnoj igri prezentiranoj na Facebook stranici na kojoj se nudi 15 dana ljeta u Dubaiju koje prema podacima sa stranice organizira postojeća agencija United travel. Pažljivijim čitanjem mogu se uočiti manje i veće nelogičnosti među kojima je najzanimljivija ona kako se nigdje ne daju nikakve informacije o toj svjetskoj agenciji i njezinim partnerima (radi kojih se organizira igra), a nema ih ni na web stranici united-travel.info na kojoj se obavlja prijava za nagradnu igru, iz čega se može naslutiti kako navedena agencija ni ne zna da se netko bez dozvole koristi njezinim imenom.

Zanimljivo je kako podaci iz registra domena pokazuju kako je navedena domena nije registrirana na nikakvu tvrtku, nego na Vasiljeva Zajceka iz Sarajeva, dok se kao administrator navodi Edis Pilipović iz Velike Kladuše.

Procedura nagradne igre također ukazuje na krive motive organizatora: stranica sugerira da se nakon prijave klikne na "partnere igre", pri čemu se radi samo o Google oglasima - u ovom trenutku onima za Generalturist i oglasa za IQ test koji nema nikakve veze s turizmom. Na navedene detalje telefonski smo upozorili direktoricu marketinga Generalturista Lanu Ručnov koja nam je potvrdila kako Generalturist nema nikakve veze s navedenom nagradnom igrom. 

Brojni klikovi po Google oglasima (posjetiteljima se sugerira da se na igru mogu prijavljivati jednom dnevno ukoliko žele) vjerojatno su jedini razlog osnivanja ove stranice, no teoretski su mogući i drugi načini zloporabe poput zlonamjernog korištenja osobnih podataka koje naivni posjetitelji unose prilikom prijave.

Jutarnji i 24 sata nasjeli na prvotravanjsku šalu o hotelu helikopteru

Prvotravanjske šale započele su i prije prvog travnja ove godine, pa su tako Jutarnji list i 24 sata nasjeli na šalu iz svjetskih medija o nepostojećem hotelu helikopteru te je objavili na svojim portalima.

FBI u 2008. zabilježio internet prijevare teške 265 milijuna dolara

Prijevare na internetu u 2008. prouzročile su gubitke vrijedne 265 milijuna dolara, a 275.000 pritužbi predstavlja porast od 33 posto u odnosnu na 2007. godinu - podaci su FBI-a koje je objavio ITworld.com

Mediji osim na helikopter s močvarom nasjeli i na priču o porno bolnici

Preuranjene prvotravanjske šale ove godine su se pokazale izrazito uspješnima - te su svi vodeći hrvatski portali nenamjerno objavili barem jednu krivu vijest.

Može li se varati na lotu?

Loto groznica i rekordnih 42 milijuna kuna super sedmice glavna su priča u javnosti ovih dana, a jedna od najzanimljivijih tema je i pitanje jesu li izvlačenja namještena.

Slovenski prevarant stranicom molbaonline.com zarađuje na naivnima

Slovenski prevarant Jernej Čehovin pokrenuo je stranicu molbaonline.com na hrvatskom jeziku na kojoj prodaje savjete za pisanje molbi za posao.

Polovica Britanaca koristi istu lozinku za različite portale

Gotovo polovica Britanaca (46 posto) koristi istu lozinku za pristup Internet bankarstvu, online trgovini i društvenim mrežama, rezultati su CPP-ovog istraživanja koje je objavio Telegraph.co.uk

Meteor u Latviji je šala operatera Tele2

Pad meteora u Latviji šala je odnosno hoax koji je pokrenuo tamošnji mobilni operater Tele2, objavio je latvijski news servis LETA.

Lažna nagradna igra za Dubai i dalje traje

Lažna nagradna igra na Facebooku od jučer je dobila oko 8000 novih obožavatelja iako su mnogi Internet portali prenijeli našu vijest kako se radi o prijevari.