Online komunikacija i službeno dio Vladine Službe za odnose s javnošću

Online komunikacija i službeno dio Vladine Službe za odnose s javnošću

Hrvatska Vlada i službeno je na jučerašnjoj sjednici uvrstila Odjel za online komunikaciju u svojoj Službi za odnose s javnošću.

(Foto: Iako i ova Vlada laptope drži podalje na stolu, njezina online komunikacija neusporedivo je bolja nego kod prethodne)

Uredba o Uredu predsjednika Vlade RH otkriva kako tu službu koja broji 49 zaposlenih čine tri odjela: Odjel  za medije, Odjel za analitiku i Odjel za online komunikaciju koji zapošljava sedam ljudi.

Donja video snimka jučerašnje sjednice u 24. minuti pokazuje kako Ured premijera ozbiljno doživljava novi odjel, te predstojnik tog ureda, 31-godišnji Tomislav Saucha u svom obraćanju Vladi navodi kako je novi odjel izuzetno bitan.

Vladin Twitter rekordan po brzini prikupljanja followera?

Pojednostavljeno, Uredba pod dužnosti tog Odjela nabraja pružanje informacija preko portala Vlade i društvenih mreža na način koji vlada za sada obavlja iznenađujuće dobro. Službeni Facebook i Twitter account Vlade prilično su popularni, te je Facebook u prvom tjednu postojanja prikupio preko 13.000 fanova, dok je Twitter prikupio preko 2000 - što je vjerojatno hrvatski rekord na toj društvenoj mreži u tako kratkom vremenu. Danas - tj. dvadesetak dana nakon pokretanja Twitter account Vlade približava se broju od 4000 followera, pa se da naslutiti da bi u skoroj budućnosti mogao postati i najpraćeniji account na hrvatskom jeziku, a možda čak i povećati popularnost te društvene mreže koju vole novinari i IT-ovci. 

Čini se da Vlada ne misli stati samo na te dvije mreže, jer Netokracija navodi kako je tu još Flickr, Youtube i Tumbir na kojem je Vlada otvorila blog.