Redizajnirani Automobili.hr

Redizajnirani Automobili.hr

Specijalizirana tražilica za automobile Automobili.hr doživjela je nedavno redizajn i krenula u jaču promociju kako bi izborila bolje mjesto na tržištu.

Zadatak tražilice Automobili.hr je na jednom mjestu prikazati sve postojeće oglase s ponudom polovnih automobila u Hrvatskoj, a njezin pokretač Bojan Bernik za Rep.hr mailom je odgovorio na nekoliko pitanja. 

Kakav je poslovni plan projekta?

Postati centralno mjesto za automobile u Hrvatskoj. Cilj je okupiti sve automobilske medije i stvoriti jedan glavni automobilski kanal kojim se dolazi do svega što ima veze sa automobilima. Planiramo surađivati sa svim uvoznicima i auto kućama, kao i serviserima i djelatnostima vezanim za ovu industriju. Želimo automobilskom segmentu omogućiti da dođe do kupaca na efikasan i isplativ način. Baš zbog toga nudimo usko targetirane oglase po lokaciji, po markama i modelima automobila.

Koliko web oglasnika trenutno pretražuju Automobili.hr? 
Trenutno pretražujemo sve oglasnike u Hrvatskoj osim Njuškala i Oglasnika (Auti.hr) koji nas smatraju konkurencijom (iako nismo direktna konkurencija jer im zapravo šaljemo promet na njihove oglase, a nismo ni financijski s obzirom da nemamo plaćene oglase koji im donose većinu prihoda). Zbog ovakvog stava stvorili su si konkurenciju. Google je važan za promet oglasnika jer veliki broj ljudi upravo tako dolazi do određenih oglasa. Mi se "borimo" za iste ključne riječi. Ako su Automobili.hr prvi, a njih dvoje drugi i treći, upravo su si izbili potencijalne posjetitelje koji bi preko nas ionako došli do njih.

Tko je bio zadužen za redizajn sitea?
Blagonić Brothers. Lucijan, Emanuel i njihova ekipa napravili su odličan posao.

Postoje li neke ideje za širenje u regiji ili drugdje?
Planiramo uskoro širenje na tržišta regije, prva na redu je BiH.

Kratki komentar o tržištu automobilskih oglasnika na webu?
Najjači igrači su Njuškalo i Auti.hr, iako i jedni i drugi koriste brojne "tehnike" za povećanje broja posjetitelja, od plaćanja ogromnih iznosa za Google oglase na dalje.

Zašto "djevojka dana" dio?
Djevojka dana je popularna rubrika na Auti.hr i na news portalima. Htjeli smo da naša djevojka dana bude 5 puta bolja od konkurencije. To smo postigli tako što imamo 5 djevojki dana, svaki dan.