Runje: Većina brendova neuspješna je na društvenim mrežama

Runje: Većina brendova neuspješna je na društvenim mrežama

"Većina komercijalnih stvari neuspješna je na društvenim mrežama" - istaknuo je danas na IBM-ovom događaju o društvenim mrežama Davor Runje iz Drapa.

Na predavanju održanom u sklopu IBM - Business Gets Social 2012 u VIP Jazz klubu u Zagrebu, Runje je iznio svoja iskustva vezana uz društvene mreže uz zaključak kako su tvrtke na Facebooku odradile stotine i stotine caseova no upitno je koliko je njih rezultiralo dobrim rezultatima prodaje.

"Ljudi brendove ne doživljavaju kao prijatelje" rekao je Runje navodeći primjere banaka i telekoma kao primjer onih koje je nemoguće zamisliti kao prijatelje i napominjući kako su ljudi na Facebooku kako bi razgovarati sa svojim prijateljima. Vodeći se tom idejom, njegova tvrtka aplikaciju o Životinjskom carstvu napravila je na način da je korisnicima omogućavala i komunikaciju s prijateljima, što je pomoglo u njezinoj popularnosti, ali i znatno utjecalo na rezultate prodaje. "To je bila najuspješnija aplikacija nakon Farmvillea u regiji" rekao je Runje tvrdeći kako Farmville globalno koristi oko 12 posto Facebook korisnika, dok je Životinjsko carstvo u regiji koristilo oko osam posto korisnika.

Iznenađujuće je i kako je Životinjsko carstvo u nekom trenutku poslužilo čak i kao dating aplikacija, rekao je Runje te zaključio kako Facebook segment datinga pokriva bolje i od dating siteova, s obzirom da po njegovim riječima danas nitko normalan neće priznati da koristi Iskricu, ali će istu svrhu ispuniti na Facebooku. S njegovom idejom složio se i komičar Ivan Šarić, koji vodi današnji događaj, koji se našalio s IBM-ovim rješenjem i zaključio kako ono bez seksa nema šanse za uspjeh.