Stigao novi način web oglašavanja - SMS trakice i banneri

Stigao novi način web oglašavanja - SMS trakice i banneri

Web oglašavanje SMS-ovima djeluje kao sjajna prilika za portale svih veličina, no treba paziti da korisnike ne okrene protiv portala.

Gore: Screenshot - sms trakica na Jutarnjem

Novu SMS usluga namjenjena web portalima i njihovim posjetiteljima koju nudi web koka.pro uočili smo na današnjoj Web strategiji. Radi se o usluzi koja nudi objavu plaćenih SMS poruka na portalima čime se posjetiteljima nudi oglašavanje po iznimno povoljnoj početnoj cijeni, web portalima jednostavni model zarade bez problema naplate, a telekomima daljnje bogaćenje :)

Jedan od prvih portala koji je omogućio ovu uslugu je Jutarnji.hr na kojem smo je (kao što se vidi na gornjem screenshotu koji je namjerno zamagljen kako bi se lakše uočio dio s našim sms-om) i isprobali. Zbog brzopletosti to smo uspjeli tek iz drugog puta, jer nam je promaklo kako ispred poruke (koja se na Jutarnjem naplaćuje 6,1 kunu plus pdv) treba utipkati JL. Upravo ovakve pogreške i nedostatak uputa o tome koliko će se SMS puta prikazivati jedine su mane usluge koje trenutno vidimo.

Prema prvim informacijama koje smo dobili na štandu koke.pro, naš sms trebao se izmjenjivati s ostalim poslanim smsovima tijekom dva sata, no na samom siteu koka.pro navodi se kako se slanjem sms-a zakupljuje određeni broj prikazivanja.

Osim opcije SMS trakice koju koristi Jutarnji.hr, moguća je i opcija SMS bannera kakav je moguće vidjeti na webu Pegla.com, a prema informacijama koje smo dobili sms trakice ili bannere planiraju uvesti i poslovni.hr, iskrica.hr, imamnovac.com i brojni drugi siteovi. Trakicu osobno smatramo puno boljim izborom jer za razliku od bannera, podržava mogućnost linkanja.

UPDATE: Naknadno smo saznali kako Jutarnji SMS trakicu isprobava već dva tjedna, uz napomenu kako ju povremeno zamjenjuje klasičnim bannerom zbog čega nije neprekidno na naslovnici.


Gore: Screenshot - SMS banner na pegli