Profil tvrtke: Perpetuum Mobile, Zagreb

Perpetuum Mobile prva je tvrtka čiji profil objavljujemo. Više informacija o tvrtki može se pronaći u članku, a na dnu - više o novoj plaćenoj usluzi - profilima tvrtki.


(Foto: Blerim Sela, predsjednik Uprave; Ivo Špigel, član Uprave, jedna od prostorija s programerima; soba za sastanke; - za veći prikaz kliknite na fotografiju)

OSNOVNI PODACI O TVRTKI:


Web stranica: Perpetuum.hr
Godina osnutka: 1989. (Pod imenom Perpetuum, 1999 spojen s tvrtkom Mobile d.o.o. u Perpetuum Mobile d.o.o.)
Lokacija tvrtke: Zagreb, Štrigina 4
Broj zaposlenih: 27 (2011.)
Godišnji promet: 39 milijuna kn (2010.)
Uprava tvrtke: Blerim Sela, Ivo Špigel
Glavni odjeli tvrtke:
Sektor za portale i groupware
Sektor za infrastrukturu
Sektor za financije i opće poslove
Glavna djelatnost tvrtke:
Razvoj i implementacija aplikativnih rješenja, Internetskih, portalnih i e-commerce rješenja, izgradnja osnovne i napredne informatičke infrastrukture, te licenciranje.
Tehnologije koje se koriste:
Microsoft (ASP.Net, DHTML, HTML); Open Source (Magento, Drupal).
Citrix, EMC, Symantec, VMware, OpenText.
Usluge koje se pružaju:
Implementacija web portala na iSite liniji proizvoda (uklj. Microsoft i Drupal tehnologije).
Implementacija e-commerce rješenja na Magento platformi.
Usluge sistemske administracije, projektiranja, implementacije i podrške za serversku infrastrukturu.
Usluge implementacije rješenja po mjeri (custom development).
Implementacija rješenja za automatizaciju procesa na kolaboracijskoj platformi.
Implementacija mrežnih faks rješenja, document management i archiving sustava.
Implementacija sustava za upravljanje odnosima (CRM).
Vođenje složenih informatičkih projekata.
Primjer obavljenih poslova:
Implementacija iSite-a (vlastitog CMSa) na preko 100 korisnika.
Sustav za upravljanje sredstvima i projektima iz EU / IPA fondova
Intranet sustavi s visokim stupnjem prilagodbe korisničkih zahtjevima
Korporativni fax server sustavi za neke od najvećih korisnika u HR
Planiranje, projektiranje i izvedba IT sustava, po sistemu "ključ u ruke".
Izrada centralnog portala za upravljanje dokumentima,projektima i poslovnim procesima kod nekoliko korisnika, automatizacija procesa (nabave, zapošljavanja, odsustva, …).

ZAPOŠLJAVANJE:

Profil ljudi koje tvrtka zapošljava:
- Sistem inženjeri
- Razvojni inženjeri
- Projektanti
- Konzultanti
Kako izgleda procedura zapošljavanja:
Kada se pokaže potreba za zapošljavanjem tvrtka zaposlenike najčešće traži preko kontakata, stranica tvrtke i preko portala rep.hr.
Prihvatljivi kandidati za posao prolaze osnovno testiranje koje u nekim slučajevima zna uključivati test znanja, a nakon toga ih u sektoru za infrastrukturu čeka razgovor s voditeljem sektora Brunom Kozinom, a kandidate za posao u sektoru za portale razgovor s voditeljem tima, a potom i s voditeljicom sektora Nevenom Krajcar.


(Foto: Sistem inženjeri na poslu, hodnik na donjem katu zgrade, kuhinja, programeri na poslu - za veći prikaz kliknite na fotografiju)

IZABRANA PITANJA O UVJETIMA RADA U TVRTKI

Programerska pitanja:
1. Koristite li source control?
Da
2. Možete li napraviti build u jednom koraku?
Ne (ne radimo buildove, jer radimo rješenja a ne proizvode).
3. Radite li buildove na dnevnoj bazi?
Ne (vidi odgovor na prošlo pitanje).
4. Imate li bazu bugova?
Da.
5. Imate li up-to-date raspored?
Raspored se radi, i na tjednoj bazi utvrđuje na razini timova.
6. Mogu li programeri raditi u tišini?
Da.
7. Imate li najbolje alate koji se mogu nabaviti?
Da.
8. Imate li testere?
Ne.
9. Pišu li novi kandidati kod na intervjuu?
Ovisi o radnom mjestu.
10. Koristite li hallway usability testiranje?
Ne.

Ostala pitanja:
1. Radi li se isključivo iz tvrtke?
Radi se ili u tvrtki ili na lokaciji korisnika.
2. Je li radno vrijeme fleksibilno?
Ne, radno vrijeme je klizno (8/9-16/17).
3. Je li plaća redovita?
Da.
4. Idu li zaposlenici na dodatna usavršavanja ili edukaciju?
Povremeno.
5. Kako se zaposlenici odijevaju?
Casual.
6. Koje dodatne beneficije imaju zaposlenici? (npr. službeni mobitel, laptop, automobil)
Većina radnih mjesta osigurava službeni mobitel i laptop. Uspješno izvedeni projekti imaju svoj fond nagrada koji se dijeli među članovima tima.
7. Organizirate li team building?
Da, barem jednom godišnje.
8. Mogu li zaposleni jesti za vrijeme radnog vremena i gdje?
Da, mogu izabrati između kuhinje u tvrtki (za hranu koju ponesu), naručivanja (dostave) i odlaska na gablec u neki od objekata u okruženju tvrtke.
ŠTO SU PROFILI TVRTKI?
Profili tvrtke nova su plaćena usluga na rep.hr-u kojom se tvrtka može predstaviti prvenstveno kako bi zainteresirani zaposlenici mogli doznati više o tvrtki prije nego se jave na natječaje za posao, ali i za sve druge oblike informiranja i prezentiranja tvrtke u IT & web zajednici koja prati portal.

Profili tvrtki rade se prema želji tvrtke, a predložene cjeline su osnovne informacije o tvrtki, informacije o proceduri zapošljavanja, te pitanjima o uvjetima rada programera i uvjetima rada općenito. Logotipi tvrtki koji vode na profile uskoro će biti istaknuti na naslovnici portala.

Tvrtke koje naruče godišnju objavu profila u paketu će dobiti i besplatnu objavu istaknutih oglasa na portalu.

Svi prijedlozi čitatelja o tome čime proširiti profile, kao i upite tvrtki o izradi profila mogu se poslati na mail info AT rep.hr. Profili će uskoro biti trajno istaknuti na naslovnici portala.