Profil zanimanja - djelatnik helpdeska

Djelatnik na helpdesku još jedno je zanimanje čije detalje otkrivamo u sklopu nove rubrike "Profili zanimanja" čija svrha je približiti različita zanimanja studentima i nezaposlenima ali i svima drugima koje zanima što drugi rade na poslu.

Studenticu FER-a koja radi studentski posao djelatnika helpdeska na Srcu upitali smo nekoliko pitanja kako bismo pobliže opisali ovaj posao.

Kako izgleda Vaš prosječni dan? Koliko se radi, kakve su obveze i dužnosti?

Radnim danom se radi od 12-20h (eventualno od 12-16 ili od 16-20, po dogovoru s ostalim djelatnicima), a vikendom i blagdanima od 9-15h. Kako se radi o helpdesku podrazumijeva se da je aktivan tijekom cijele godine (s iznimkom četiri dana u godini kad su veći blagdani).

Radno vrijeme je fiksno, nema prekovremenog rada, a ovisno o dogovoru se podijele radni dani - prosjek je tu nekih desetak dana u mjesecu, troje nas trenutno radi. Svaki dan imamo više manje identične obveze (osim ako ne dobijemo nekakav zanimljiv upit :)) te s korisnicima komuniciramo osobno, telefonom i e-mailom. Upiti su vezani pretežno uz proizvode Srca.

Gdje se steknu znanja potrebna za takav posao? Na fakultetu, radnom mjestu...?

Potrebno znanje o svemu tome smo uglavnom stekli tu, a korisno je naravno i nekakvo opće informatičko znanje, što opet tu nije bio problem jer su svi trenutni djelatnici studenti na FER-u.

Koliki je raspon plaće za takav posao? Kakvi su uvjeti?

Plaćanje se vrši preko student servisa, plaća se po satu, drukčije su tarife radnim danom i vikendom te blagdanom. Sve u svemu, tu je jedna jako ugodna atmosfera, predivni ljudi, jako lagan i lijep studentski posao.

Profil zanimanja - Viši inženjer za razvoj softvera

Profil zanimanja nova je tjedna rubrika na portalu rep.hr nastala kao odgovor na zahtjeve studenata da saznaju nešto više o tome što se doista radi na pojedinim radnim mjestima.