Generali osiguranje uvelo i-Račun

Generali osiguranje uvelo i-Račun

Tvrtka Generali osiguranje nadopunila je svoje poslovanje s privatnim osobama uvođenjem elektroničke dostave računa i već popunjenih elektroničkih uplatnica za plaćanje polica osiguranja putem Internet bankarstava. 

Kako se navodi u priopćenju, Generali osiguranje već od ranije primjenjuje elektroničku komunikaciju s korisnicima Internet bankarstva, najviše za potrebe ugovaranja osiguranja. Današnjom uspostavom usluge kroz infrastrukturu tvrtke Redok i-Račun, koja pravno i tehnički povezuje izdavatelje elektroničkih računa i uplatnica s bankama, dodatno se pospješuje izravna komunikacija s privatnim osobama - korisnicima osiguranja, ostvarujući mogućnosti prijema elektroničkog računa i  pojednostavljenja obročnog plaćanja putem Internet i mobilnog bankarstva povezanih banaka.

"Želja nam je privatnim korisnicima olakšati prijem računa i plaćanje, tako da kroz Internet bankarstvo primaju pravovremene obavijesti o vrsti ili dospijeću ugovorene police. Znamo da naši privatni korisnici cijene mogućnost izravnog ugovaranja usluga putem Internet bankarstva koje smo uveli prije nekoliko godina, a sada tu mogućnost dopunjujemo pojednostavljenjem i potpunom kontrolom plaćanja.", rekao je  Georg Engl, predsjednik Uprave Generali osiguranja.

"Generali osiguranje je uslugu dodatno unaprijedio - omogućujući korisnicima da u jednom koraku zatraže dostavu elektroničkih računa i elektroničkih uplatnica svih ugovorenih usluga osiguranja, bez obzira radi li se o jednoj ili više polica. Takav model ugovaranja dodatno olakšava i ubrzava prijavu na i-Račun omogućujući da se sve obavi jednim klikom", izjavio je Ivo Završki, voditelj poslovnog razvoja tvrtke Redok i-Račun.

Tijekom posljednjih godinu dana, od kada Redok i Račun aktivno nudi elektroničku dostavu uplatnica i računa za privatne osobe, osiguravajuće kuće su pokazale značajan interes. To je u skladu sa situacijom na svjetskom tržištu elektroničkih računa, gdje se osiguravatelji pozicioniraju odmah iza telekoma i državne uprave. Naime, osiguravatelji prepoznaju elektronički račun kao sredstvo ubrzane komunikacije s korisnikom pa pet posto svih distribuiranih računa otpada na račune vezane uz osiguranje privatnih osoba. 
Trenutno se elektronički računi i uplatnice kroz i-Račun sustav mogu dostaviti do većine privatnih osoba, korisnika Internet bankarstva, odnosno - prema procjenama tržišta - do gotovo 70 posto svih osoba koje u Hrvatskoj imaju pristup ili koriste Internet i mobilno bankarstvo.

Zanimljiva je procjena svjetskih analitičara koji smatraju da se primjenom elektroničkog računa mogu ostvariti uštede od čak 60 do 80 posto cijene poštanski dostavljenih dokumenata. Posebno je interesantno da svjetska praksa pokazuje da je vrijeme povrata investicije između 6 i 18 mjeseci od uvođenja, a u slučaju korištenja dostave elektroničkih računa i uplatnica kao usluge (SAAS: Software as a Service)  koju nudi Redok i Račun, i znatno kraće.