Konzum i Tisak objavili svoje Foursquare ponude

Konzum i Tisak objavili svoje Foursquare ponude

Konzum i Tisak media ušli su u svijet geolokacijskog marketinga na najpopularnijoj svjetskoj geolokacijskoj društvenoj mreži Foursquare.

Informacija je to koju smo spomenuli još jučer u sklopu članka o Foursquareu s Web industrije, a sada smo dobili i službeno priopćenje od ovoj prvoj većoj kampanji na području geolokacijskog marketinga u regiji.

S više od osam milijuna korisnika u svijetu, uz rast od 3400 posto u 2010. godini, Foursquare korisnicima omogućuje istraživanje zanimljivih lokacija, povezivanje s prijateljima, osvajanja bedževa te personalizirane preporuke zanimljivih lokacija. Prijavljujući se na lokacije na kojima se nalaze putem Foursquare aplikacije na smartphoneu, korisnici dijele svoju trenutnu lokaciju s prijateljima, dobivaju zanimljive informacije o lokacijama te pritom skupljaju bodove i virtualne bedževe. Foursquare nudi iskustvo realnog svijeta, omogućujući korisnicima dijeljenje informacija o mjestima koja su posjetili te uvid u preporuke koje su drugi korisnici Foursquare ostavili. Tvrtke i brendovi koriste brojne mogućnosti koje Foursquare nudi kako bi zadržale, animirale i aktivirale kupce i ciljne skupine. Iskustva i preporuke mogu se podijeliti s prijateljima, a vjernost se nagrađuje primamljivim specialsima.

Trenutnim Konzumovim Loyalty Specialom uz pet prijavljivanja u jednom od 19 Super Konzuma u Zagrebu, Splitu, Rijeci ili Osijeku posjetitelji osvajaju poklon bon u vrijednosti od 50 kuna za kupovinu u Konzum Internet prodavaonici ili putem m-Konzum mobilne aplikacije za iPhone, iPod touch, iPad i Blackberry.

Zajedničko chekiranje više prijatelja uz predočenje računa u SuperKonzumu u Avenue Mallu, Konzum poklanja i kutiju keksa.

Tisak media Loyalty Specialom, kupci za samo tri chek-in u jednom od sedam Tisak media centara u Zagrebu, Splitu i Osijeku osvajaju poklon bon od 50 kuna. Osvojeni poklon bon mogu iskoristiti za kupnju u Tisak media centrima te pronaći nešto za sebe u bogatom asortimanu knjiga, glazbe, filmova i igara.

Konzum i Tisak ostvarili su ovaj projekt uz pomoć tvrtke iSTUDIO, partnera u razvoju prisutnosti na društvenim mrežama.