Marketinško-prodajni alat NetFinder+ širi se na Hrvatsku

Marketinško-prodajni alat NetFinder+ širi se na Hrvatsku

Marketinško-prodajna platforma NetFinder+ koja B2B tvrtkama pomaže u targetiranju i pronalaženju donositelja odluka, širi se na centralnu i istočnu Europu.

Osim Hrvatske, NetFinder+ će zahvaljujući širenju od sada podacima pokrivati i područje Bugarske, Češke, Estonije, Mađarske, Latvije, Poljske, Rumunjske, Slovenije i Ukrajine.

Ova platforma britanske tvrtke Rhetoric je namijenjena primarno tech vendorima, a nudi podatke koje prodajni i marketinški timovi mogu iskoristiti kako bi unaprijedili svoje kampanje. Po jednoj tvrtki ona obuhvaća i do 168 polja s podacima kao što su individualni kontakt podaci, podaci o tvrtki poput prihoda i broja zaposlenih te tehnološka oprema koju tvrtka koristi.

NetFinder je moguće integrirati sa Salesforceom, Hubspotom i MS Dynamicsom.