Brezak Brkan i Pušelja organiziraju tečaj Twittera za tvrtke

Tweetokracija, prva specijalizirana radionica za profesionalno korištenje društvene mreže Twitter održati će se u Zagrebu, u Poslovnom centru VMC 5. studenog 2009. godine.

Pokretači i predavači prve ovakve radionice u regiji, Ivan Brezak Brkan i Pedja Pušelja “Blogowski”, stručnjaci su za internet marketing i poslovanje koji već godinama pomažu pojedincima i tvrtkama svladati internetsku sferu I društvene medije poput Facebooka, Twittera, itd.

“Trend” koji traje… godinama

Po istraživanju analitičke kuće Nielsen, društvena mreža Twitter, najbrže je rasuća društveni mreža na svijetu, s povećanjem od 1382 posto iz 2008. u 2009. U SAD-u tvrtke poput New York Timesa i Microsofta već odavno koriste Twitter. U Hrvatskoj tvrtke ga tek počinju otkrivati, poput Microsoft WinDaysa ili Epsona.

Kupci i korisnici su na Twitteru, a brendovi?

Iako novinari, marketinški i PR stručnjaci, menadžeri i blogeri polako uče kako koristiti Twitter pravilno, tehničko znanje neće biti dovoljno za konkurentno iskorištavanje novih medija, posebice Twittera, uspjehom kojeg su u stručnim medijima i počele rasprave o tzv. “real time” webu odnosno internetu u stvarnom vremenu.

Tweetokracija je namijenjena medijskim i marketinškim stručnjacima, točnije marketinškim profesionalcima koji žele koristiti najnoviju generaciju društvenih mreža u radu s klijentima ili kriznom PR-u, novinarima i blogerima koji svoje teme mogu nalaziti i istraživati putem Twitttera, ali i poduzetnicima i menadžerima koji žele poboljšati svoje internetsko poslovanje, komunicirati s klijentima ili promovirati svoje proizvode i usluge.

Predavači – Twitteraši

Ivan Brezak Brkan kao strateg za internet marketing i nove medije pomaže tvrtkama poput Microsoft Hrvatska u razvoju novih medija i sudjelovanju u društvenim mrežama poput Twittera. Stručni je suradnik za internet poslovanje vodećih hrvatskih IT časopis Bug, Mreža i Plan B. Piše o zbivanjima na internetskom tržištu srednje Europe za europsko izdanje vodećeg svjetskog bloga o tehnologiji, Techcrunch.

Pedja Pušelja poznat pod pseudonimom Blogowski, jedan je od najpopularnijih blogera u regiji. Na svom blogu već je pisao o real time novinarstvu, promociji blogova na Twitteru te mnogim drugim temama vezanim za prisustvo na najbrže rastućem mediju na svijetu. Specijalizirao se za upotrebu društvenih mreža i blogova u poslovanju, a na Twitteru je aktivan od 2007. te se smatra jednom od prvih promotora korištenja Twittera u regiji. 

Na radionicu Tweetokracija možete se prijaviti na www.tweetokracija.com

Google pregovara o kupnji Twittera

Google pregovara o kupnji Twittera objavio je Washington Post pozivajući se na glasine iz dva izvora bliska progovorima.

Oprah podigla posjećenost Twittera za 43 posto

Povećanje posjećenosti kao posljedica reportaže na televiziji čest je slučaj u Hrvatskoj, ali bi malo tko očekivao da popularni i iznimno posjećeni svjetski servis poput Twittera može na osnovu televizijske reportaže ostvariti rast od čak 43 posto u jednom danu.

Dell prihodovao tri milijuna dolara zahvaljujući Twitteru

Tvrtka Dell objavila je kako su tri milijuna dolara njihove prodaje došli preko Twittera - socijalne mreže čija profitabilnost se još istražuje, piše Informationweek.

Hrvatski mediji sve prisutniji na Twitteru

Lista hrvatskih internet medija koji su odlučili koristiti Twitter - društvenu mrežu koja omogućuje objavu kratkih informacija koje mogu pratiti sljedbenici - polagano se povećava, a u pravilu objavljuju naslove i linkove na svoje članke na internet izdanjima.

Britanska Vlada javnoj upravi preporučila korištenje Twittera

Velika Britanija objavila je 20 stranica uputa o tome kako koristiti Twitter, namijenjenih službama javne uprave te države, javlja The Associated press.

Redizajniranjem Twitter postao upotrebljivi news servis

Mikroblogerski servis Twitter doživio je redizajn, te njegova naslovnica sada puno više sliči na neku tražilicu.

Uspješne tvrtke znaju plivati društvenim mrežama

Komunikacija s korisnicima putem društvenim mrežama sve češće postaje dio PR-a brojnih hrvatskih i svjetskih tvrtki, no ne snalaze se sve tvrtke u tome jednako dobro.

Twitter i Facebook pod DDOS napadom

Niz portala među kojima su najpoznatiji najveća svjetska društvena mreža Facebook i mikroblogerska mreža Twitter od jučer su pod hakerskim napadima, zbog čega je otežano njihovo korištenje.

Objava koordinata lokacije pružit će novu uporabljivost Twitteru

Twitter razvija opciju koji će postojećim korisnicima omogućiti objavu njihove lokacije, odnosno koordinata na karti, piše ChannelWeb.

Red Carpet popularizirao Twitter

Red Carpet Nove tv se u sinoćnjoj emisiji dotaknuo društvene mreže Twitter i njezine popularnosti u Showbiz krugovima, a emisija je i otvorila svoj kanal na toj društvenoj mreži.

Tko su najpopularniji Twitter korisnici prema Cvrku?

Nedavno osnovani servis Cvrk.org imenik je koji na jednom mjestu okuplja hrvatske Twitter korisnike sa svrhom lakšeg praćenja korisnika iz Hrvatske koji pišu o sadržaju određene tematike.

Twitter procijenjen na milijardu dolara

Internet servis Twitter još nema ni poslovni model, a skoro ulaganje u vrijednosti 100 milijuna dolara postavit će vrijednost te stranice na milijardu dolara, piše WSJ.

Zahuktava se predsjednička kampanja na Twitteru

Predsjednički kandidati sve su prisutniji na Twitteru, no čini se da niti jedan nije tamo osobno već ih predstavljaju ljudi iz njihovih stožera zaduženi za Internet komunikaciju s glasačima.

Zlatni medo okupio 50-ak Twitter korisnika

Druženje najzagriženijih hrvatskih Twitteraša održalo se danas u pivnici Zlatni Medo, a na TweetUp je ovaj put došlo oko 50 ljudi.