Otkrili smo web trgovinu s najlošijim PR-om

Otkrili smo web trgovinu s najlošijim PR-om

Rep.hr do sada je popratio pokretanje gotovo 20 web stranica koje se bave grupnom trgovinom, no posljednja stranica koju smo kontaktirali ima uvjerljivo najlošiji PR koji smo ikad vidjeli.

Pod pojmom PR ne mislimo na Google PageRank, nego na odnose s javnošću :)

Kako bismo napisali besplatni informativni članak o novom projektu, prvo smo kontaktirali malu obiteljsku tvrtku koja stoji iza projekta, u kojoj osobi koja se javila na telefon nije bilo najjasnije što točno želimo, no bez problema smo dobili mobitel direktora tvrtke kojeg smo uskoro nazvali.

Direktor je pokazao pristojnu razinu zbunjenosti zbog čega smo čak posumnjali da nemamo pravi broj mobitela, no dobili smo odgovore na prva dva pitanja pri čemu smo saznali i da je web startao prije dva tjedna nakon čega je direktor zaključio da je zauzet i da sad ne može razgovarati.

Asistentica koja se javila u tvrtki također iz prve nije sasvim razumjela što želimo, rekla je da je projekt startao prije mjesec i pol, te nam je dala broj mobiltela direktorovog sina, koji nakon što je čuo zbog čega ga zovemo nije bio spreman na komunikaciju uz obrazloženje da je na sastanku. Na pitanje kad će sastanak biti gotov, odnosno kad ga možemo kontaktirati, odgovorio je sa "ne znam kad će završit', MOŽDA neki drugi dan".

Iako postoje minimalne šanse da su direktor i njegov sin doista bili jako zauzeti i dekoncentrirani ili da ne žele da se site igdje spominje, takav pristup prilično zbunjuje s obzirom da trenutno imaju 15-ak aktivnih konkurenata od kojih su neki vrlo poznati, a sam uspjeh projekta trgovine za grupnu kupovinu temelji se između ostalog na posjećenosti.

Pretraživanje Googlea pokazuje kako nitko nikad nije pisao o njima, a upisivanjem imena domene (bez završne ekstenzije) u Google rezultatima prikazuju se tek na drugoj stranici. Kako im ne bismo naštetili dovođenjem posjetitelja, nećemo navesti kako se zovu.

Hrvatski Internet preplavljen stranicama za grupnu kupnju

Povoljno.hr samo je jedna od nedavno otvorenih stranica nastalih po uzoru na američki GroupOn. Što one nude i ima li mjesta za svih?

U Grupnjak.hr do sada uloženo gotovo milijun kuna

Novi web za grupnu kupnju startat će u srijedu 18. siječnja, a od postojećih će se između ostalog razlikovati i po gastro ponudi, putovanjima, adrenalinskim sportovima i tehno proizvodima.

KupiMe.hr u jednom danu ostvario 900 tisuća kuna prihoda

Web za grupnu trgovinu KupiMe.hr objavio je kako je 21. siječnja ostvario rekord - ponuda bohinjskog hotela Park ostvarila je 500.000 kuna prihoda, a ukupni prihod weba u istom danu bio je 900.000 kuna.

Nakon poplave grupne kupnje slijedi poplava agregatora?

Agregatori koji će objedinjavati ponudu stranica za grupnu kupovinu itekako imaju smisla, no iznenađujuće je što će se uskoro pojaviti najmanje pet takvih stranica.

Turizam ispred grupne kupovine po iznosima web plaćanja

Najuspješniji sektor po pitanju web trgovine u Hrvatskoj je turizam, a veličina prometa hrvatskih web trgovina po jednoj od procjena oko 350 milijuna kuna.

Martina Usmiani: Na tržištu ima mjesta za tri do četiri grupna sitea

Na tržištu ima mjesta za tri do četiri igrača, uspjeh Kolektive veći je od očekivanoga, a početak nije bio lagan, detalji su iz odgovora na pitanja koja smo mailom poslali suvlasnici prve hrvatske web stranice za grupnu kupnju Martini Usmiani.

Kolektiva protiv agregatora grupne kupnje

Odvjetnik stranice za grupnu kupnju Kolektiva.hr kontaktirao je novoosnovane agregatore grupne kupnje kako bi sa svojih stranica uklonili Kolektivine ponude.

KupiMe.hr prikupio 100.000 Facebook fanova

Web stranica za grupnu kupnju KupiMe.hr prikupila je sto tisuća Facebook fanova i kupcima uštedjela gotovo 20 milijuna kuna.

KupiMe.hr se proširio na Mađarsku

Hrvatska tvrtka za grupnu kupovinu KupiMe proširila se 7. ožujka na Mađarsku u kojoj je pokrenula mađarsku inačicu stranice.

Grupna kupovina još u ekspanziji - nastala Promotiva

Učestalost pojavljivanja web stranica za grupnu kupovinu se nešto smanjila, no na tržištu se još uvijek pojavljuju novi igrači.