Weekend Media Festival ove godine više sliči na IT konferenciju

Weekend Media Festival ove godine više sliči na IT konferenciju

Weekend Media Festival i ove godine, u Rovinj dovodi neka od najznačajnijih imena komunikacijske industrije, ali i puno predstavnika IT sektora.

Već tradicionalno, program će se baviti nekim od najaktualnijih tema te domaćim i globalnim trendovima, a u 2022. godini jednostavno nije moguće razgovarati o takvim temama bez spominjanja IT sektora. Od društvenih do poslovnih kanala, digitalne tehnologije probile su se u svaku poru društva, a Hrvatska ne zaostaje za globalnim primjerima, već bilježi znatan rast te domaćim tvrtkama donosi prepoznatljivost u regiji, ali i na globalnoj pozornici.

Jubilarno 15. izdanje Weekend Media Festivala održati će se od 22. do 25. rujna na već dobro znanoj lokaciji bivše Tvornice duhana u Rovinju pod pokroviteljstvom Adris grupe, a među brojnim panelistima i predavanjima istaknuti će se i neka od najvećih imena domaće IT scene. 

Neki od sudionika privatnog sektora IT industrije, bit će osnivač tvrtke Nanobit Alan Sumina i Nikola Dešković, osnivač i direktor kompanije AutoScout24 te direktor tvrtke InstaMotion. Tvrtka Nanobit prometnula se proteklih godina u jednu od najbrže rastućih tehnoloških tvrtki u centralnoj Europi, a švedska grupacija Stillfront, otkupila ju je za vrtoglavi iznos od gotovo milijardu kuna. Nanobit se razvio na krilima fitness aplikacije koju su Alan Sumina i njegov partner osmislili za iOS sustav. Mobilne igre koje razvija Nanobit igra više od deset milijuna ljudi, s najvećim dijelom izvoza prema SAD-u. Osim vodeće pozicije u jednoj od najuspješnijih tvrtki domaće IT scene, Sumina je i član Upravnog odbora udruge neovisnih izvoznika softvera – CISEx te će u tom kontekstu pokušati odgovoriti na pitanja kako izgleda proces prodaje tvrtke i koje su najveće prednosti hrvatskog, brzorastućeg IT sektora.

Nikola Dešković je kroz svoju tvrtku AutoScout24 izrazito olakšao kupovinu automobila u inozemstvu, a posjetiteljima Weekenda otkriti će svoja iskustva s pokretanjem online tvrtke te kako je izgledao njegov put od bostonskog MIT-a gdje je doktorirao pa do Münchena u Njemačkoj – jednog od središta automobilske industrije u svijetu.

Tijekom dva dana Weekend Media Festivala održat će se i više panela. Direktor varaždinske IT tvrtke Marker Ivica Kruhek bit će jedan od sudionika na panelu o budućnosti prodaje, dok će na panelu o disruptivnim inovacijama koje su primjerice uvele tehnologiju u industrije prijevoza i turizma sudjelovat nekoliko lica iz IT sektora - CEO Aircasha Hrvoje Ćosić, CEO Q Agency Filip Ljubić i CEO Bornfighta Tomislav Grubišić.

Na još jednom IT-ovskom panelu sudjelovat će uglavnom predstavnice ljudskih resursa koje će pokušati pojasniti zašto je IT u središtu pozornosti i kakve se prilike iza njega skrivaju. Na njemu će sudjelovati voditeljica ljudskih potencijala u Fiveu Ana Petrović, Employer Brand Managerica u Photomathu Jelena Jelušić, Head of People and Culture iz Agency04 Vedrana Kelec, glavni izvršni direktor Degordiana Daniel Ackerman, i direktorica ljudskih resursa iz tvrtke Rimac Martina Verović iz tvrtke Rimac.

Panel o Webu 3.0 moderirat će partner iz digitalne agencije Kontra Ilija Brajković, a na njemu će sudjelovati generalna direktorica tvrtke Near Balkans Ida Pandur, osnivač tvrtke Electrocoin Nikola Škorić, suosnivač Solrisea Filip Dragoslavić, a i partnera u Matechange Capitalu Luke Sučića mnogi se sjećaju iz IT voda. Svi oni ponudit će svoje viđenje nadolazeće Web 3.0. revolucije te prokomentirati neke od novih, a aktualnih pojmova kao što su blockchain, wallet, NFT i metaverse.

Vrijedi spomenuti kako će biti i inozemnih predavača. Fabop Seidl, Metin (odnosno Facebookov op.a) direktor za globalni kreativni razvoj održat će predavanje o  utjecaju kreativnosti na bolju uporabu tehnologije u budućnosti.

Svoj put kroz poslovne vode ispričat će Stjepan Orešković, znanstvenik te jedan od lidera na globalnom BPTO tržištu (Business Process and Technology Ousourcing – eksternalizacija poslovnih procesa i tehnologije). M+ Grupa, u vlasništvu Stjepana Oreškovića u svega nekoliko godina pretvorila se iz ambicioznog projekta i lokalne tvrtke u konkurentnog igrača na svjetskom tržištu. U razgovoru s dobro znanim TV i novinarskim licem, Zoranom Šprajcom, Orešković će otkriti koja je uloga znanosti i obrazovanja u transformaciji poslovanja te zašto je važno zaposliti ljude koji znaju više od vas. 

Nastavi li se ovaj trend, Weekend Media Festival će, barem po predavačima, uskoro sličiti na IT konferencije. Više informacija i detalja o programu dostupno je na weekend.hr.