Najavljena konferencija SAP World Tour 2011

Najavljena konferencija SAP World Tour 2011

Konferencija SAP World Tour koju organizator naziva poslovnim događajem godine, održat će se 8. lipnja, najavljeno je danas na konferenciji za medije u zagrebačkom restoranu Peoples.

(S lijeva na desno: Marko Biljan (SAP), Neven Lušić (b4b), Igor Dropulić (SAP), Boris Bauk (HP); Fotografirano mobitelom Nokia C7)

Mjesto na kojem će se održati ovaj događaj koji se organizira već osmu godinu za redom je Muzej suvremene umjetnosti u Zagrebu, a ovogodišnji konferencijski moto je „RUN BETTER” koji odražava nastojanja da se prevladaju krizna vremena i osigura održivi poslovni razvoj.

Konferencija SAP World Tour 2011 dio je svjetske turneje koja se odvija u 80 gradova širom svijeta, a u Hrvatskoj osim tehnoloških donosi i poslovne inovacije i trendove.

U sklopu događaja održat će se dvije panel diskusije, jedna namijenjena javnom, a druga gospodarskom sektoru. 

Na ovogodišnjoj konferenciji većinu predavanja će održati domaći stručnjaci i vodeći gospodarstvenici dok će gostovanja stranih stručnjaka biti usmjerena na inovacije i trendove u IT poslovanju koji su primijenjivi u Hrvatskoj.

Sadržajno je konferencija SAP World Tour 2011 podijeljena na dva ključna dijela. U prvom dijelu će direktor Igor Dropulić predstaviti viziju tržišta za predstojeći period, dok će veleposlanik Njemačke u Republici Hrvatskoj, dr. Bernd Fischer predstaviti nužnost sustavnog vođenja poslovanja temeljem provjerenih i izvedivih projekata. Prvi dio konferencije zaključit će se odgovorima panelista javnog sektora, dok je drugi dio konferencije posvećen gospodarskom sektoru. Nakon toga predavanja će održati vodeći domaći stručnjaci, a svoje će prezentacije fokusirati na područja rada u kojima posjeduju višegodišnje iskustvo i referentne projekte. Paralelno sa održavanjem ključnih konferencijskih teza, SAP-ovi partneri (b4b, HP, KING ICT, IBM, CubeServ, Siemens i S&T) moći će zainteresiranim uzvanicima predstaviti novosti iz svojih portfelja rješenja te nove proizvode.

Cjelokupni sadržajni koncept konferencije SAP World Tour 2011 posvećen je održivom poslovanju, trendovima u rješavanju recesijskih ekonomskih okruženja, studijama slučaja i primjerima hrvatskih tvrtki koje maksimaliziraju svoje poslovanje kako bi osigurale poslovni razvoj. SAP će i ove godine svoj rad promovirati kroz društvene mreže i forume: Facebook, LinkedIN i Twitter, dok će redovito objavljivati na Youtube kanalu video sadržaj.

Nakon službenog dijela konferencije koji završava u 17 sati sudionici će se moći neformalno družiti na jednoj od terasa Muzeja suvremene umjetnosti, a svi zainteresirani moći će se pridružiti after conference programu u zagrebačkom klubu Mansion na Jarunu.

SAP će konferenciju SAP World Tour 2011 realizirati zahvaljujući dugogodišnjoj podršci svojih partnera, tvrtki: b4b, HP, KING ICT, IBM, CubeServ, Siemens i S&T. Medijski će konferenciju pratiti tjednik Liderpress. Dok doprinos realizaciji konferencije daju tvrtke: Moto-Ris, Fiktiv, Hi-Koncept, Lido, Prosound i SORTIS.