O čemu se pričalo na WS9 i tko je dobio nagrade?

O čemu se pričalo na WS9 i tko je dobio nagrade?

Web Strategija 9 otkrila je zašto Snajper nema velike šanse na hrvatskom tržištu, kako voditi Facebook kampanje i brojne druge zanimljivosti, a kao i inače dodjeljene su nagrade zaslužnima.

Daniel Ackermann iz iStudija održao je predavanje na temu brendiranja na Facebooku, te je tijekom objašnjavanja razlike između Facebook stranica, aplikacija i oglašavanja istaknuo kako mnogi nisu svjesni mogućnosti uvođenja dodatnih tabova na Facebook stranici što je zapravo čini vrlo sličnoj web stranici. Naglasio je i kako je bitna promocija Facebook stranice neke tvrtke ili branda i naveo kako je ona moguća kroz Facebook oglase, vlastite medije (u koje je osim doslovnih medija uključio i druge mogućnosti poput ambalaže i prodavaonica), aplikacije i dobar sadržaj.

Kad je u pitanju količina objava, sugerirao je 10 objava mjesečno, i predložio kombiniranje promotivnih i zanimljivih poruka i što veću interakciju.

Zoran Torbica koji je u Srbiji pokrenuo Snajper, a prije nekoliko mjeseci ga doveo u Hrvatsku svojim nastupom indirektno je objasnio zbog čega Snajper nema šanse na hrvatskom tržištu. Na pitanje o prednostima Snajpera nad Gemiusom, Torbica je pokazao svoju duhovitost, ali i manjak snalaženja jer nije znao navesti niti jednu prednost. Površan pristup i činjenica da nema plana kako stići puno jačeg konkurenta pokazali su kako broj korisnika Snajpera neće rasti ako se ne učine veliki pomaci.

Nagrade devete Web Strategije osvojili su Drap, Direct Media AD, iSTudio, Gingernet, i Bruketa&Žinić OM.

•    Web marketing kampanja tvrtke Drap - "Životinjsko carstvo", odrađena za Kraš, nedavno nagrađena i Effie nagradom, ovaj tjedan osvojila je i prvu Zlatnu nagradu Web::Strategije uz komentar ocjenjivačkog odbora "Iako sama aplikacija već dugo nije novost rezultati koje je postigla i dalje ostaju činjenica vrijedna poštovanja i ideal kojem treba težiti."
•    Još jedna Facebook kampanja, Frikomanija "Virtual Reality" koja je Facebook korisnicima ponudila da ližu virtualne sladolede. Rezultat? Više od 70.000 polizanih sladoleda! Nagrada odlazi u Direct Media AD, Beograd, Srbija.
•    Poštovanje prema korisnicima može se izraziti i uključivanjem korisnika u odlučivanje o izgledu budućeg proizvoda. Upravo to je je učinila "Olival kozmetika" uz pomoć tvrtke iSTUDIO iz Zagreba te time zaslužila priznanje ocjenjivačkog odbora.
•    Kako kroz on line medije uspješno promovirati novi brand pokazala nam je kampanja "Bonbon" marketinške agencije Gingernet
•    "Smiley revolucija", Facebook aplikacija u kojoj su korisnici uplodali svoje osmjehe, natjecali se i birali najbolji osmjeh, a u konačnici je agencija Bruketa & Žinić OM osvojila osmjehe ocjenjivačkog odbora.
•    "Afrika 2010" – opet jedna izuzetno uspješna viralna igrica koja je na Facebooku ostvarila veliku popularnost i svojim rezultatima impresionirala članove ocjenjivačkog odbora, te donijela paralelno i drugu nagradu tvrtki Drap