Dio korisnika ePorezne imao problema s dostavom obrazaca i datoteka

Dio korisnika ePorezne imao problema s dostavom obrazaca i datoteka

Porezna uprava objavila je jućer kako je dio korisnika ePorezne imao poteškoča s dostavom obrazaca i datoteka.

Problemi prilikom dostave datoteka obrazaca JOPPD, U-RA, OPZ-STAT-1 i PD-IPO u sustavu ePorezna zabilježeni su u preglednicima Google Chrome i Microsoft Edge na računalima na kojima su ažurirani Windowsi 10. Određenim korisnicima koji su instalirali zadnju verziju OS Windows 10 prilikom odabira gumba „Odaberi datoteku“ ne otvara se pop-up windows prozor za odabir XML datoteke, a gumb ne reagira jer ne prepoznaje postojanje Google Chrome dodatka. U jučerašnjoj obavijesti navedeno je kako se radi ma otklanjanju poteškoća.

Obveznici koji imaju poteškoće kod dostave JOPPD i drugih obrazaca, a vezano za ažuriranje programske podrške trebaju napraviti deinstalaciju postojeće programske podrške (ako su istu preuzeli jučer nakon isporuke nove verzije) te nakon toga ponovno preuzeti programsku podršku.

Drugim riječima, prvo treba izvršiti deinstalaciju (Uninstall) ePorezna programska podrska verzija 1.0.29. u Programs and Features, a potom ponovno preuzeti novu verziju programske podrške iz ePorezne i izvršiti ponovu instalaciju.

O navedenim problemima raspravljalo se i u Facebook grupi koja okuplja računovođe.