Pokrenut novi web o kućnim ljubimcima

Pokrenut novi web o kućnim ljubimcima

MojLjubimac.hr novi je web projekt tvrtke Ozon Media namjenjen ljubiteljima i vlasnicima životinja i kućnih ljubimaca.

MojLjubimac.hr sadrži adresare veterinara u Hrvatskoj, dućana za kućne ljubimce, salona za uređivanje kućnih ljubimaca, hotela i raznih servisa za kućne ljubimce koji se mogu pretraživati po lokaciji.

Osim navedenog, na portalu je i baza podataka sa zanimljivim opisima i fotografijama čistokrvnih pasmina pasa i mačaka, glodavaca i kunića. Na jednom mjestu je i adresar svih uzgajivača koji se mogu pretraživati prema željenoj pasmini. Tu su i korisni savjeti i zanimljivosti o životinjama.

Portal će se redovito nadopunjavati novim informacijama a više informacija koje bi mogle biti zanimljive webmasterima dala nam je Branka Padovan Đurov iz tvrtke Ozon Media.

Specijalizirani web bolje promovira nego veliki portali

Tko je radio i programiranje i dizajn portala?
Portal www.MojLjubimac.hr programirala je i dizajnirala tvrtka Ozon Media d.o.o. iz Zagreba.
 
U kojem programskom jeziku je izrađen portal?
Client side: HTML/XHTML/CSS/JavaScript; Server side: PHP5/object oriented, Ajax; Database: MySQL5
 
Zbog čega ste se nakon teme o hrani odlučili baš za tematiku kućnih ljubimaca?
Ljubav prema hrani i web tehnologijama nas je natjerala da napravimo Pauza.hr J S kućnim ljubimcima je slična stvar. Osim toga, napravili smo mini anketu među svojim prijateljima što bi od ponuđenih 5 stvari voljeli da napravimo. Na našu radost, i njihov izbor se sveo na tematiku životinja i kućnih ljubimaca. I tako, nakon dugog crtanja, slaganja papirića i kockica, kako to već ide, krenuli smo u razvoj specifične background aplikacije i friendly sučelja. Website MojLjubimac.hr nudi pregled svih subjekata i servisa u Hrvatskoj koji će sadašnjim i budućim vlasnicima biti od koristi kako bi bili još bolji prijatelji svojim kućnim ljubimcima. Paralelno s ovom stranicom, radimo na razvoju i trećeg portala u portfoliu Ozon Medie, ali o tome uskoro više informacija.
 
Što biste preporučili onima koji nemaju bogato iskustvo u prodaji, a vode portale - kako ih bolje monetizirati?
Teško pitanje. Mislim da se oko ovog muče i puno razvijenija online društva od Hrvatskog. Internet je kanal za tržišno komuniciranje koji se jako brzo razvija, a istom brzinom se mijenjaju i navike tržišta, tako da ne postoji pravi recept. S druge strane, online mediji u Hrvatskoj imaju jedan dodatni problem, a riječ je o nesrazmjeru između jakog internetskog potencijala i realno malog udjela marketinških budgeta.

Kolika posjećenost je potrebna kako bi portal ostvarivao prihode?
Mislim da upravo tu nastaje nesporazum. Naime, jedan specijalizirani web portal ili blog stranica, mogu bolje promovirati (pa samim time i prodati) neki proizvod, u odnosu na tzv.velike portale. To nije specifično za online medije, već i za sve ostale. Npr. neki poznati proizvođač automobila će osim oglasa u „velikim novinama“ svakako se potruditi da recenzija o njegovom najnovijem modelu bude objavljena u tzv. malom, ali specijaliziranom časopisu. Prema tome, posjećenost svakako ima važnu ulogu u tržišnom komuniciranju, ali je ona jedan od nekoliko ravnopravnih faktora.
 
Koliko ste zadovoljni dosadašnjim razvojem Pauza.hr-a?
Za sada smo jako zadovoljni i mi i restorani koji su dio web servisa Pauza.hr.  Imamo u planu uskoro ubaciti još nekoliko inovativnih rješenja. 
 
Planirate li u budućnosti pokrenuti još koji projekt?
 Da, već radimo na još jednom web projektu koji će se tematski potpuno razlikovati od trenutna dva. Ali o tome uskoro.