Što sve nudi nova tražilica Automobili.hr?

Što sve nudi nova tražilica Automobili.hr?

Inovativna tražilica automobila koja pretražuje sve autooglasnike u Hrvatskoj pokrenuta je početkom ovog mjeseca,

Automobili.hr sličan je Google.hr-u, a podsjeća i na GoHome.hr koji pretražuje nekretnine - korisnicima omogućuje da upišu što traže i dobiju precizne rezultate.



Evo primjera što treba upisati kada se traži Seat Leon 2005. godište ili mlađi koji se prodaje po cijeni do 12.000 eura - Seat Leon od 2005.g. do 12.000 eura.

Na našem tržištu postoje kvalitetni regionalni oglasnici koji se mogu pohvaliti solidnim brojem oglasa, a sada su dostupniji uz pomoć tražilice. Kada se uzme u obzir da tražilica automobila pretražuje sve oglasnike, može se reći da je zapravo najveći auto oglasnik u Hrvatskoj (iako ne postoji mogućnost predaje oglasa).

Odabir pravog vozila olakšava i napredna tražilica s opcijom bržeg i detaljnijeg pretraživanja.

Oni koji planiraju prodavati svoj auto lako mogu saznati po kojoj se cijeni prodaju slični automobili upisivanjem parametara poput marke, modela i godišta proizvodnje, te tako mogu kvalitetnije formirati cijenu svojeg vozila kojeg namjeravaju prodavati.

(Napomena: U svibnju 2011. ime tražilice izmijenjeno je iz Automobil.hr u Automobili.hr)

Oglasi se ne dupliraju, nema mrtvih linkova

Bojan Bernik, Video media d.o.o.

Krenuli smo u projekt jer na tržištu nije bilo kvalitetno napravljene tražilice te vrste. Odlučili smo napravit to kako treba, i uz kvalitetnu suradnju s oglasnicima - mi vučemo njihov xml pa su podaci ažurni i precizni, oglasi se ne dupliraju, nema mrtvih linkova, redovito se osvježava.
Također smo se odlučili za neke inovativne stvari - recimo pretraga po tipu karoserije - npr. model peugeot 307 može biti u kupe izvedbi, karavan izvedbi, normalnoj...

Sustav u pozadini ima jako puno informacija, izrada je trajala nepuna tri mjeseca, a programiranje je odradila tvrtka Leftor iz BiH. Pokazali su se stvarno dobri, imaju odličan odnos prema radu i komunikaciji, ostavili su jako pozitivan dojam.