Erste omogućio digitalno ugovaranje tekućeg računa

Erste omogućio digitalno ugovaranje tekućeg računa

Ugovaranje tekućeg računa nova je funkcionalnost dostupna unutar platforme George Erste banke.

Ona je namijenjena novim, ali i postojećim klijentima banke koji nemaju otvoren tekući račun. Cijeli proces ugovaranja tekućeg računa za klijente je u potpunosti digitalan te nije potreban njihov dolazak u poslovnicu, dok debitnu karticu dobivaju poštom na kućnu adresu te pripadajući PIN SMS-om.

Kunski tekući račun digitalno se ugovara preko aplikacije George, a oni koji je već ne koriste također je mogu aktivirati digitalno neovisno o tome jesu li već korisnici banke. Proces ugovaranja tekućeg računa vrlo je jednostavan te se sastoji od nekoliko koraka. Nakon odgovora na zakonski propisana pitanja o namjeni i načinu korištenja računa, korisnik odabire adresu za slanje kartice i obavijesti. Potom mu se izdaje digitalni certifikat, ukoliko ga korisnik ne posjeduje od ranije, te u posljednjem koraku korisnik certifikatom potpisuje ugovor o tekućem računu. Za korisnike koji su uslugu George ugovorili koristeći mobilnu aplikaciju George, video identifikacija obavlja se putem video poziva. 

"U prva dva mjeseca od predstavljanja, George je aktiviralo više od 75.000 korisnika, a očekujemo da će do kraja 2024. godine imati oko pola milijuna korisnika u Hrvatskoj. Iako već sada ima brojne korisne funkcionalnosti, naša nova digitalna platforma sa svakom nadogradnjom postaje još naprednija, pametnija i inteligentnija. Vjerujem da će ova nova funkcionalnost biti interesantna korisnicima, koji više neće morati doći u poslovnicu banke kako bi otvorili tekući račun.“, rekao je Igor Strejček, direktor Sektora direktnih kanala u Erste banci.

Osim boljeg i kvalitetnijeg korisničkog iskustva unutar mobilnog i internetskog bankarstva, George predstavlja i platformu za inovacije  kroz koju će se u budućnosti kontinuirano uvoditi nove mogućnosti. Izgrađen je na otvorenoj bankarskoj platformi i omogućuje dodavanje aplikacija i novih značajki trećih strana.  Korisnicima je na raspolaganju i George Store gdje već sada mogu potpuno digitalno otvoriti štednju, naručiti Diners Club karticu, aktivirati Wiener putno osiguranje ili kupiti bon za mobitel. Na razini Erste grupe George je prisutan već nekoliko godina, a u Austriji, Češkoj, Slovačkoj i Rumunjskoj danas ga aktivno koristi više od šest milijuna korisnika. Kao što je rep.hr pisao prije dva mjeseca, pristup ovoj digitalnoj platformi dobili su i korisnici u Hrvatskoj, što će u budućnosti biti omogućeno i svim ostalim zemljama u kojima je Erste grupa prisutna.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: