Vipnet dijelu korisnika krivo izračunao podatkovni promet

Vipnet dijelu korisnika krivo izračunao podatkovni promet

Dio Vipnetovih korisnika uočio je kako ih je ovaj mobilni operater zakinuo krivim izračunom podatkovnog prometa, zbog čega se tvrtka ispričala te će nadoknaditi trošak onima koji su zbog toga kupovali dodatni promet.

Jedan od korisnika na Facebook stranicama Vipneta danas se požalio kako je upozoren kako je prema Vipnetovim podacima potrošio Gigabyte prometa koji ima na raspolaganju za surfanje pri većoj brzini, dok njegov mobilni uređaj pokazuje kako je potrošio tek 53 posto raspoloživog podatkovnog prometa. Na njegovu žalbu reagirao je veliki broj drugih korisnika, pri čemu se dio njih požalio kako se i njima dogodio isti problem. Kako bi nastavili surfati zadovoljavajućom brzinom, oni su morali kupiti novi paket podatkovnog prometa ili pričekati istek vremena kako bi u sljedećem mjesecu ponovno dobili brzi pristup internetu.

Zbog uočavanja navedenog problema rep.hr poslao je upit Vipnetu za komentar cijelog slučaja u kojem je Vipnet priznao grešku te se ispričao korisnicima. Njihov odgovor prenosimo u cijelosti:
 
"Dio Vipnetovih korisnika ima tarife u kojima se zbog zaštite od prekomjerne potrošnje, a nakon potrošene količine podataka uključene u tarifu, smanjuje brzina prijenosa podataka. Od ukupnog broja korisnika koji imaju spomenute tarife i koji su u periodu od 20.3. do 26.3. koristili podatkovne usluge, njih manje od 1 posto iskusilo je poteškoće u vidu ranijeg smanjenja brzine prijenosa podatka. Svi pogođeni korisnici koji su zbog toga kupovali dodatni promet bit će obeštećeni što će biti vidljivo na mjesečnom računu za ožujak. Ispričavamo se svim korisnicima koji u spomenutom periodu nisu u punom obujmu mogli koristiti Vipnetove podatkovne usluge."

Među oštećenima se našao i poslovni anđeo Hrvoje Prpić koji je na Facebooku rekao kako se pet dana žalio na problem dok mu nisu priznali da on postoji te je preporučio korisnicima da traže dodatni besplatni gigabyte ukoliko su zakinuti.