Zagrebački kolodvor za mobilnu aplikaciju spreman platiti do 1,5 milijuna kuna

Zagrebački kolodvor za mobilnu aplikaciju spreman platiti do 1,5 milijuna kuna

Grad Zagreb objavio je danas natječaj za razvoj Android i iOS mobilnih aplikacija procijenjene vrijednosti 1,5 milijuna kuna plus PDV.

Navedene aplikacije namijenjene su prodaji autobusnih karata na kolodvoru, a razlog za njihovo uvođenje su pad broja prodanih karata na autobusnom kolodvoru i potreba za razvojem novih modernih kanala prodaje karata.

U uvjetima natječaja može se vidjeti kako će tvrtke koje se javljaju u periodu od 2017. do danas morati imati minimalno 1,5 milijuna kuna prihoda ostvarenih od razvoja istih ili sličnih aplikacija, a pri izboru pobjednika najvažniju ulogu igrat će cijena (90 bodova), dok će sporedni kriterij biti rok izvršenja (10 bodova).

Specifikacija natječaja (.docx) otkriva kako će se u prvoj fazi razviti aplikacija koja nudi prodaju karata, a u drugoj će aplikacija biti obogaćena mogućnošću praćenja GPS koordinata autobusa i imati dodatne naplatne usluge. Aplikacija je biti višejezična, pa će u prvoj fazi biti dostupna na hrvatskom, engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku, a u drugoj fazi će biti dodani i drugi jezici koji se govore u 33 države u kojima je Autobusni kolodvor Zagreb prodajno prisutan.

Naplatni sustav aplikacije nije potrebno posebno razvijati, već se treba povezati na postojeći.

Svi podaci o kartama, polascima i sličnim informacijama koje će aplikacija koristiti nalaze se u bazi podataka programa BRAVO koji koristi MS SQL 2012 bazu. Tvrtka Euro-tera će za potrebe projekta projektirati, programirati i implementirati API, te odraditi ostale potrebne izmjene na sustavu Bravo kako bi izabrani ponuđač mogao isporučiti punu funkcionalnost aplikacije. Tehničku dokumentaciju API-ja će dostaviti ponuđačima te ga oni ne izrađuju niti imaju troškove vezane uz njegovu izradu.

Rok za dostavu ponuda je 15. siječnja 2020. godine u 9 sati ujutro.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: