Društvena igra četiri FER-ovca krenula s Kickstarter kampanjom

Društvena igra četiri FER-ovca krenula s Kickstarter kampanjom

Kickstarter kampanja kojom se prikupljaju sredstva za pametnu društvenu igru Mundus tek dan nakon njezinog pokretanja prikupila je 72 posto traženog iznosa.

Cijela kampanja u kojoj četiri studenta planiraju prikupiti barem 10.000 dolara kako bi kako bi prodali prve primjerke pametne igre koju unaprjeđuju već nekoliko godina trajat će još 58 dana, pa nije upitno da će realizirati svoj cilj.

Mundus je zapravo i više od pametne društvene igre, jer je zamišljen kao konzola za društvene igre, odnosno kao platforma na kojoj se promjenom postavki može igrati niz društvenih igara.

Igru je još 2015. godine samostalno počeo kreirati Filip Hercig koji je tada bio u osnovnoj školi. Cilj igre tada je bio napraviti krug oko Hrvatske odgovarajući na pitanja i igra je tada imala tek digitalnu kockicu i ledice koje su se palile prilikom pomicanja igrača.. Na natjecanju Inova mladi 2016. godine igra je Hercigu donijela pobjedu u konkurenciji 500-tinjak drugih projekata učenika i studenata 

Nakon njegovo upisa u srednju školu, projektu se pridružio Luka Dumančić, koji mu je pomogao u daljnjem razvoju. Pitanja s kartica su preselili u mobilnu aplikaciju, a nova igra napravljena je kao 3D model koji je samo trebalo isprintati na 3D printeru. Učenik Fran Zekan koji je imao 3D printer priključio im se u ožujku 2017. godine i pomogao im s razvojem hardvera. Te godine CROZ i STEMI su im ustupili prostor u kojem su radili na projektu. Pred kraj ljeta, brat suosnivača tvrtke STEMI, Matija Fućek priključio se projektu kao dizajner i pomogao da on postane još bolji.

Sva četvorica tada su bili srednjoškolci, a 2018. godine igru su predstavili na natjecanju startupa u Velikoj Gorici. Iako najmlađi tim, osvojili su drugu nagradu i 3000 kuna, koji su ih potaknuli da nastave razvijati igru i prijave se na natjecanje Good Game Liftoff. Na njemu su ušli u finale i, kao ponovno najmlađi tim, osvojili prvo mjesto i 100.000 kuna. Bili su ponosni i jer je njihov projekt prepoznao žiri u kojem su bili poznati poduzetnici - među kojima i Mate Rimac, Nenad Bakić i Tomislav Car.

Nakon pobjede cilj igre bio je odgovarati na pitanje i tako zauzimati, odnosno bojati polja drugih igrača. Takva edukacijska igra koristila se u 60-ak hrvatskih i slovenskih škola kao tehnološko pomagalo u provođenju nastave.

S dolaskom korone, sve škole su se zatvorile, a autori odlučili su napraviti konzolu s više društvenih igara na jednoj ploči. Kako bi u tome uspjeli, autori, koji će od ove godine svi biti studenti FER-a, pokrenuli su već spomenutu Kickstarter kampanju u kojoj će zainteresirani moći doći do svog primjerka igre po povoljnijoj cijeni. Nakon kampanje, njihova pametna igra trebala bi se prodavati po cijeni od 209 dolara.