Hrvatski startup Lebesgue dobio 470.000 eura investicije

Hrvatski startup Lebesgue dobio 470.000 eura investicije

Hrvatski startup Lebesgue koji spaja matematiku, digitalno oglašavanje i umjetnu inteligenciju osigura je 470.000 eura investicije od Fil Rouge Capitala.

Navedeni startup s razvojem softverskih rješenja u području online oglašavanja započeo je 2018. godine, a od tada su pomogli u rastu i profitabilnosti brojnih američkih kompanija.

Osnivači Lebesguea su inženjeri s iskustvom i stručnosti u online oglašavanju. Njihov krajnji cilj je omogućiti svojim korisnicima pristup data science alatima u svrhu ostvarivanja veće efikasnosti i skalabilnog rasta. Koristeći Lebesgueova softverska rješenja, kompanije dobivaju pregled svoje oglašivačke učinkovitosti temeljem glavnih metrika, uz personalizirane savjete za poboljšanje trenutnih i budućih rezultata. 

Korisnici su im kompanije koje se bave e-trgovinom, neovisno o obujmu vlastitog poslovanja. Takve kompanije postigle su i do 320 posto rasta internet prodaje te do 70 posto nižu cijenu akvizicije korisnika. Među najistaknutijim korisnicima, Lebesgue ističe Dropps - jednu od najbrže rastućih američkih kompanija.

Josip Begić, osnivač Lebesguea, bivši Head of Growth u više kompanija koje su praćene VC investicijama objasnio je Lebesgueovu viziju: „Kada sam osnovao Lebesgue, radio sam s američkim kompanijama u njihovim ranim fazama rasta. Kombinirajući svoju obrazovnu pozadinu u matematici s iskustvom u online oglašavanju, uspio sam maksimizirati vrijednost njihovog poslovanja uz održiv i dugoročan rast. Nakon što sam shvatio koji su najveći izazovi s kojima se suočavaju kompanije u e-trgovini, odlučio sam kreirati jedinstveno softversko rješenje dostupno svima, neovisno o obujmu poslovanja. Krajnji cilj je omogućiti korisnicima korištenje vlastitih podataka u svoju korist, što je ključan korak za daljni napredak. Međutim, sam pregled podataka nije dovoljan ako ne znate što s tim podacima napraviti i koje zaključke izvući. Postoji puno kompanija koje nude softver za analitiku, ali ne govore svojim korisnicima što dalje, što napraviti kada njihovi oglasi ne postižu željene rezultate. Naši personalizirani savjeti omogućiti će im da u potpunosti iskoriste i razumiju svoje podatke vezane uz online oglašavanje i poboljšaju trenutne rezultate.“

“Josipovo iskustvo osnova je kvaliteta Lebesguea. Znanstveni pristup growth hackingu je ono što nas je privuklo, svjesni smo problema tržišta online oglašavanja i metrike koja se prati, a Lebesgue ekipa rješava upravo te probleme. Sretni smo što smo dio njihovog puta jer su velike stvari pred njima.” -  rekao je Stevica Kuharsk iz FRC fonda: