Hrvatsko rješenje za upravljanje voznim parkom prikuplja investiciju preko Funderbeama

Hrvatsko rješenje za upravljanje voznim parkom prikuplja investiciju preko Funderbeama

Softversko rješenje MobilityONE namijenjeno upravljanju voznim parkom odlučilo je potražiti investitore preko Funderbeam kampanje.

Za neupućene, Funderbeam je međunarodna platforma koju je u Hrvatskoj već imala 10 kampanja u kojima je prikupljeno oko pet milijuna eura, o čemu je rep.hr pisao u par navrata. Pokrenuta je u suradnji sa Zagrebačkom burzom, kako bi olakšala financiranje tvrtki koje jednog dana možda izađu i na Burzu.

Predmet najnovije kampanje je softversko rješenje MobilityONE iza kojeg stoji tvrtka Make IT easy koju je prije dvije godine pokrenuo Mladen Herceg koji je prije toga imao oko osam godina iskustva sa svojom kompanijom koja se bavila menadžmentom automobila i drugih vozila za velike kompanije. Prilikom pokretanja iskorišteno je i 200.000 eura iz europskih fondova za inovativnost te sredstva koja je uložio Marko Linke iz Repslyja. Osim njih dvojice, tim iza projekta čine još Marko Stojaković i Trez Vu.
MobilityONE trenutno je na pola puta do statusa minimalnog održivog proizvoda (MVP), a konačno rješenje bit će Software as a Service koji se može integrirati s drugim sustavima poput ERP-ova. Rješenje primarno cilja na tvrtke koje upravljaju tuđim voznim parkovima, s obzirom da za takav model trenutno nema softverskih rješenja.

Prema poslovnim planovima, 85 posto prihoda tvrtka će dobivati od pretplate, a oko 15 post od data analyticsa kad dođu u fazu da imaju više vozila i korisnika. 2022. godine će se fokusirati na Hrvatsku i regiju, 2023. godine na Europu i Ameriku, a godinu kasnije na ostala tržišta. Cjelokupno tržište softvera za Fleet Management trenutno se procjenjuje na tri milijarde dolara, uz očekivanje kako će do 2030. godine vrijediti 40 milijardi.

U ovoj rundi pokušat će prikupiti 200 do 500 tisuća eura, koje će iskoristiti za završetak proizvoda, njegovo prebacivanje u cloud i dodavanje funkcionalnosti. Sve što prikupe iznad 200.000 eura iskoristit će za troškove zilaska na tržište.

Funderbeam kampanja trajat će 30 dana, a već prvog dana u 21 sat MobilityONE prikupio je 69.000 eura.