Include po treći, a Miret po prvi put krenuli u prikupljanje sredstava na Funderbeamu

Include po treći, a Miret po prvi put krenuli u prikupljanje sredstava na Funderbeamu

Solinska tvrtka Include i zagrebački startup Miret krenuli su u akcije prikupljanja sredstava putem platforme Funderbeam, a Includeu će to biti tek uvdo u veću investiciju na koju računaju sljedeće godine.

Include je hrvatskoj javnosti najpoznatiji po njihovim pametnim klupama, no oni razvijaju i drugu Smart City opremu poput pametnih kanti i senzora za kvalitetu zraka. Ovo im je treći put da prikupljaju sredstva, a ciljani iznos ovaj put je 400.000 eura, što je znatno manje nego u prethodnoj kampanji u kojoj su na Funderbeamu imali cilj od 1,2 milijuna eura, a prikupili 1,65 milijuna.

Osnivač Includea Ivan Mrvoš za rep.hr je pojasnio kako im je ovo samo manja runda kako bi premostili period do B runde koju planiraju sljedeće godine. U međuvremenu su se prijavili na European Innovation Council (EIC) akcelerator, u kojem su prošli prvu fazu te se nadaju kako će sljedeće godine u drugoj fazi od tog akceleratora dobiti 5,5 milijuna eura investicije.

Include je inače dobio dosta narudžbi za pametne klupe te imaju dovoljno narudžbi za proizvodnju trenutnim kapacitetom sve do veljače. Manji problem stvara im i nedostatak čipova na tržištu, a dodatna sredstva dobro će im doći jer su dio novca investirali u opremu.

Više informacija o Includeovoj kampanji koja traje još 13 dana dostupno je na stranicama Funderbeama. Minimalno ulaganje u kampanju iznosi pristupačnih 250 eura.



Miret je hrvatski brend ekoloških tenisica, koji kampanjom želi prikupiti 560.000 eura. 2020. godine pokrenuli su Kickstarter kampanju kojom su započeli projekt i stvorili zajednicu, a novim financiranjem žele multiplicirati rast. Većinu sredstava planiraju uložiti u financiranje daljnje proizvodnje i širenje prema novim retail kupcima kroz oglašavanje i B2B suradnje s drugim brendovima i tvrtkama. Manji dio sredstava planiraju uložiti u razvoj novih proizvoda i certifikacije postojećih i budućih proizvoda prema strogim ekološkim standardima kako bi službeno i znanstveno potkrijepili njihove tvrdnje o održivosti Miret proizvoda.

Vodeći investitor u ovom projektu je udruženje poslovnih anđela iz Austrije, Danube Angels, kod kojih su prošli rigoroznu selekciju u tri stadija. Miret je prvi projekt iz Hrvatske kojeg Danube Angels podržavaju, a njihov potencijal prepoznali su i Global Footwear Awards, koji su im u prošloj i ovoj godini dodijelili tri nagrade. Njih mogu pripisati njihovom temeljitom pristupu biranju partnera i materijala koji su doveli do toga da je njihova tenisica gotovo potpuno napravljena od prirodnih materijala. Ne samo da biraju materijale koji su netoksični, ekološki i na prirodnoj bazi, nego osiguravaju i da je njihov supply chain regionalan, što se tijekom pandemije pokazalo ključnim zbog sigurnosti i snage lanca dobave. Također inzistiraju da su njihov partneri dijele njihove vrijednosti. 

Suosnivač Mireta Domagoj Boljar rekao je kako ih čeka jako puno posla, dok kupce čekaju novi modeli, nove boje i novi proizvodi. Njihova kampanja također je dostupna na stranicama Funderbeam platforme gdje je moguće pronaći više informacija. Ona traje još 28 dana, a minimalno ulaganje također iznosi 250 eura.