Infobip i Viber predstavili trendove i svoju suradnju

Infobip i Viber predstavili trendove i svoju suradnju

Rakuten Viber i Infobip održali su jučer medijski event za regionalne brendove i predstavnike medija na kojem su predstavili načine na koje Viber i Infobip brendovima pomažu da podignu korisničko iskustvo na višu razinu.

U ime Rakuten Vibera na događaju su sudjelovali Noom Bar Shay, Senior Partnerships Account direktorica i Limorom Bailey, Partnership Account derektorica, a u ime Infobipa Ivica Prlić, Infobipov menadžer za Adriatic regiju, Silvija Renuša, Senior Product Partnership menadžerica i Nedeljko Milošević, menadžer za regiju Jugoistočne Europe.

Okupljenima u Infobipovom kampusu u Zagrebu, predstavili su najnovije trendove u komunikaciji između brendova i korisnika, Viber for Business rješenja te uspješne priče brendova ostvarene uz Viber i Infobip.

Globalni i lokalni trendovi u komunikaciji između brendova i korisnika
Korištenje besplatnih aplikacija za razmjenu poruka kao načina povezivanja s obitelji, prijateljima i kolegama je uobičajeno - 71,2 posto hrvatskih građana i dalje su strastveni korisnici društvenih mreža i aplikacija, a na mobilnim uređajima provode gotovo pet sati dnevno. Potrošači su također počeli očekivati istu pristupačnost i kada komuniciraju s brendovima s kojima rado komuniciraju putem omiljenih aplikacija za razmjenu poruka.
Limor Bailey, Partnership Account direktorica u Viberu,  naglasila je da su nedavna istraživanja pokazala da 58 posto potrošača smatra da je slanje poruka najbrži način komunikacije s brendovima, a 50 posto hrvatskih brendova već koristi aplikacije za slanje poruka i društvene mreže za bolje korisničko iskustvo.

Zašto brendovi biraju Viber?
Kao globalni lider u razmjeni poruka, Viber ima aktivnu publiku diljem svijeta, kao i u Hrvatskoj, te pruža sva poslovna rješenja koja potrebna brendovima pri svakom koraku korisničkog putovanja. Danas Viber nudi brendirane stickere i filtere, Viber oglase, Business Messages i chatbotove koji pomažu brendovima izgraditi svjesnost, utjecati na razmatranje, potaknuti konverziju i njegovati lojalnost potrošača. 

Nova razina potrošačkog iskustva: učinkovita za brendove, praktična za korisnike
Noa Bar Shay, Senior Partnerships Account direktorica u Rakuten Viberu, naglasila je da se 89 posto tvrtki danas prvenstveno natječe na temelju korisničkog iskustva, a Viber dizajnira svoja poslovna rješenja kako bi pomogao brendovima poboljšati to iskustvo. Tvrtke mogu slati personalizirane ponude putem promotivnih Viberovih poslovnih poruka kako bi potaknule kupnju, povećale prodaju, njegovale lojalnost brendu i smanjile troškove, jer su Viber poslovne poruke jeftinije od SMS-a ili bilo koje druge aplikacije za razmjenu poruka. Zauzvrat, kupci dobivaju relevantne ponude, pravovremene prijedloge, korisne informacije, popuste koje je lako iskoristiti. Brendovi mogu informirati svoje kupce o statusu njihove narudžbe, bilo da se radi o kupnji, potvrdi za bankovnu transakciju ili statusu isporuke zahvaljujući transakcijskim poslovnim porukama. Uključujući se u trend razgovora u stvarnom vremenu, brendovi mogu voditi dijaloge sa svojim klijentima koji im mogu pomoći da povećaju konverzije, pruže prodajnu podršku, izgrade lojalnost, dobiju povratne informacije od kupaca i još mnogo toga.

Pomoću Viber Chatbotova brendovi sada mogu pružiti svojim klijentima poboljšanu automatiziranu uslugu slanja poruka koja je dostupna 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, nudeći više pogodnosti kao što su prilike za kupnju i plaćanje artikala izravno unutar jedne aplikacije, osobito sada kada 82% potrošača očekuje trenutačni odgovor na svoje upite.

Na temelju podataka prikupljenih od siječnja do rujna 2022. u odnosu na isto razdoblje 2021., Viber je naglasio da je u Hrvatskoj zabilježen rast konverzacijskih poslovnih poruka od 168 posto, rast transakcijskih od 131 posto i rast promotivnih od 40 posto, što jasno pokazuje vrijednost poslovnih poruka, zahvaljujući pogodnostima koje pružaju i kupcima i brendovima.

Viber i Infobip: pozadina dugogodišnjeg partnerstva
Budući da je Viber bio prva aplikacija za razmjenu poruka koja je ponudila poslovne poruke brendovima (tada su se zvale servisne poruke), Infobip je postao jedan od njegovih prvih službenih i pouzdanih partnera koji je pomogao da se komunikacija između brendova i korisnika podigne na novu razinu.

"Drago nam je što već sedmu godinu surađujemo s Viberom koji je ujedno i jedan od naših ključnih kanala u sklopu Infobipove cloud komunikacijske platforme. Zajedno s Viberom stvaramo tehnološko-komunikacijski ekosistem koji se integrira u brojne digitalno nativne platforme poput Salesforce Marketing Clouda, Microsoft Bot Frameworka i Oracle Eloque, te ujedno i nekih od najvećih svjetskih brendova“, poručio je Ivica Prlić, Infobipov menadžer za Adriatic regiju.

Nedjeljko Milošević, Infobipov menadžer za regiju Jugoistočne Europe, predstavio je studije slučaja brendova koji su postigli uspjeh s Viberom i Infobipom. Jedan od njih je Croatia osiguranje koje pruža korisničku uslugu putem Vibera koristeći Infobipovo rješenje kontaktnog centra u oblaku, a još jedan uspješan primjer je DPD, dostavna služba koja je transformirala iskustvo dostave implementacijom Viber Business Messages putem Infobipove platforme čime su troškovi smanjeni za 20% dok su na istovremeno povećavajući zadovoljstvo kupaca.

Mogućnosti za brendove i korisnike su neograničene, posebno s Viberovom dugoročnom vizijom da postane super-aplikacija, kroz koju će korisnici imati jedinstven pristup višestrukim uslugama, istaknula je Noa Bar Shay.

"Danas korisnici više ne žele zasebne aplikacije za različite potrebe. U prosjeku, korisnici aplikacija provedu 77% svog vremena u svoje 3 najdraže aplikacije, a gotovo polovicu svog vremena u jednoj aplikaciji. Korisnici danas traže jedan pristup mnogim mogućnostima i to na jednom mjestu",— izjavila je Noa Bar Shay, Senior Partnership Account direkotrica u Rakuten Viberu.  "Viberovi dugoročni ciljevi za potrošače i brendove tvore sveobuhvatnu strategiju postajanja super-aplikacijom: maksimizirati korisnost aplikacije za bazu korisnika, kako bi potrošači mogli riješiti što je moguće više zadataka bez napuštanja udobnosti same aplikacije i kako bi brendovima omogućili da dosegnu svoju publiku u svakoj fazi korisničkog putovanja".