Intervju - Ivor Bakša: Tržište CPQ-ova u Americi teško je 16 milijardi dolara

Intervju - Ivor Bakša: Tržište CPQ-ova u Americi teško je 16 milijardi dolara

Razvoj proizvoda nešto je čemu teže mnoge softverske tvrtke i tema o kojoj smo razgovarali u video intervjuu s Ivorom Bakšom, osnivačem tvrtke Triple Innovations.

Triple Innovations, koji je tijekom 10 godina narastao na 25 ljudi, ima dvije tehnološke vertikale - Salesforce i Azure. Bave se razvojem custom made softvera po narudžbi te razvojem proizvoda. 

Njihov četvrti proizvod je CPQ rješenje, odnosno rješenje koje omogućava brzu izradu ponuda iz kompleksnog produktnog modela. Navedeno rješenje pomaže prodavačima koji klijentima nude veliki broj proizvoda ili usluga koje treba konfigurirati ili posložiti u odgovarajući paket prije prodaje i pri tome ponuditi odgovarajuću cijenu. Koliko su takve ponude složene, jasnije je iz činjenice da veliki klijent koji koristi njihov proizvod u portfelju ima čak 8000 proizvoda.

Nadaju se kako će s vremenom njihov CPQ koristiti i drugi enterprise klijenti, a Ivor Bakša objasnio je i koja je njihova prednost nad CPQ-ovima moćne i poznate konkurencije kao što su Salesforce, SAP, Oracle i Microsoft:
"Ono što smo mi uspjeli napraviti i što nas distancira od konkurencije, pa čak i velike, je da naš produktni katalog i bilo kakav feature na proizvodu ne razvija developer, ne razvija nekakav ekspert koji zna proizvod, nego to doslovce rade ljudi u produktnom marketingu, u prodaji."

To je tek jedan detalj iz donjeg videa u kojem je pričao o tome što se sve promijenilo u njegovoj firmi od početka do danas, zašto mnoge firme žele imati proizvode, koliko vremena treba da se proizvod proda velikim klijentima i raznim drugim temama.