Osnivanje udruge DRMA okupilo hrvatske community managere

Osnivanje udruge DRMA okupilo hrvatske community managere

Osnivanje udruge DRMA poslužilo je kao povod za prvo okupljanje community managera organizirano jučer u hostelu Chill out.

(Foto: Osnivanje udruge otvorilo je niz konkretnih pitanja)

Naziv DRMA potječe od izraza DRuštvene MReže, a inicijatori osnivanja su Željko Riha iz Styrie, Barbara Slade iz Agrokora, Davor Runje iz Drapa, Vinko Mojtić iz Congress medie i Ilija Brajković iz Akcije.

Izostanak vodećih agencija

Prvo okupljanje najavljeno na društvenim mrežama i u IT medijima poput rep.hr-a, netokracije i zimoa okupilo je 50-ak ljudi među kojima znatan broj onih koji se bave vođenjem Facebook stranica, Twitter profila i drugim oblicima Community managementa. Ipak moglo se primijetiti kako nedostaju neki vodeći igrači u području. Konkretno, gledaju li se podaci s iStudiovog Socialnumbersa prema kojima se u top pet agencija po broju fanova nalaze iSTUDIO, Informativka, Media Bar, Drap i Gingernet, može se zaključiti kako nije bilo predstavnika vodeće tri agencije.

(Fotogalerija s događaja može se naći na Facebooku)

Ciljevi: Edukacije, konferencije, registar agencija

Željko Riha, jedan od pokretača udruge s bogatim iskustvom vođenja društvenih mreža najavio je kako je njezin cilj održavanje edukacija i konferencija, osnivanje registra agencija, kao i nastojanje da HZZ doda community management na popis poslova. Barbara Slade i on nisu imali sasvim iste stavove po pitanju prijedloga cijene članarine, kriteriju pristupa udruzi i drugim pitanjima koje bi trebale biti definirane u statutu, a u raspravu se uključio i niz okupljenih sa svojim idejama. Peđa Pušelja tako je za kriterij ulaska u udrugu predložio vođenje stranica i profila u trajanju od barem 2-3 mjeseca uz preporuku tri postojeća člana udruge što se učinilo najboljim prijedlogom za kriterij pristupa, dok visina članarine nije konačno definirana. Manjak gotovih prijedloga statuta službeno osnivanje udruge odgodio je za neki drugi trenutak, no veliki broj okupljenih rado je dao svoje osobne podatke kako bi službeno sudjelovali u osnivanju kad za to dođe vrijeme.