RBA počela koristiti Jenz - hrvatski "Instagram" za djelatnike

RBA počela koristiti Jenz - hrvatski "Instagram" za djelatnike

Kako bi povezala svoje djelatnike iz cijele Hrvatske, Raiffeisen banka (RBA), počela je koristiti Jenz, jedinstvenu platformu za interne komunikacije koju je razvila zagrebačka IT tvrtka Q.

Riječ je o aplikaciji o kojoj se na rep.hr-u već pisalo,  a karakteriziraju je jednostavnost, intuitivnost i vizualna atraktivnost atipična za poslovne komunikacijske kanale.
  
„Odlučili smo napraviti hrabar iskorak u trendu suvremene komunikacije i Jenz je bio pun pogodak za našu banku! Željeli smo da se svi bolje upoznajemo i jače povežemo, pogotovo sad kada skoro pola banke radi od doma. Napokon razmjenjujemo informacije i ideje na ležeran, osobniji način, oslobođen od korporativne strukture. Raduje me vidjeti kolege koji opale selfie na druženju poslije posla" -
poručio je Sven Petrak, iz odjela Komunikacija i održivosti u RBA.

Jenz funkcionira kao moderna, zatvorena društvena mreža koja olakšava i značajno unaprjeđuje informiranje i povezivanje djelatnika. Aplikacija ima nekoliko glavnih funkcionalnosti koje se bave internom komunikacijom i feedback-om poput službenih obavijesti, objava i profila djelatnika, statusa odsutnosti, “Pohvali kolegu”, anonimnog pretinca prijedloga i žalbi te anketa.

Uz RBA, Jenz trenutno koristi niz stranih i domaćih tvrtki, a iz Q-a kažu da su reakcije vrlo pozitivne . Anonimna anketa među korisnicima Jenza pokazala je kako dvije trećine djelatnika nakon implementacije koristi aplikaciju svaki dan. 

Čak 95 posto djelatnika kaže kako zahvaljujući Jenzu nisu propustili niti jednu važnu informaciju o tvrtki, a 92 posto njih smatra kako Jenz doprinosu boljitku firme, te bi ju preporučilo drugim kompanijama. 98 posto djelatnika smatra da anoniman “Shoutbox“ doprinosi transparentnijoj internoj komunikaciji, 93 posto njih osjeća se motiviranije nakon što prime pohvalu od kolege, dok 90 posto djelatnika misli da im Jenz pomaže da bolje upoznaju svoje kolege. Zavidan je podatak i da se čak trećina djelatnika osjeća motiviranije od kada koriste ovu aplikaciju.