Središnji državni ured poništio Oracle natječaj težak 100 milijuna kuna

Središnji državni ured poništio Oracle natječaj težak 100 milijuna kuna

Središnji državni ured za središnju javnu nabavu poništio je jučer 1. i 3. kategoriju u natječaju za Tehnološko održavanje Oracle licenci.

Ukupna procijenjena vrijednost natječaja bila je 100 milijuna kuna plus PDV, a poništene su grupe koje se odnose na Oracle licence i tehnološko održavanje procijenjene vrijednosti 40 milijuna kuna i Oracle cloud usluge procijenjene vrijednosti 30 milijuna kuna.

Naručitelj je odlučio da neće poništiti drugu kategoriju - Tehnološko održavanje prethodno nabavljenih Oracle licenci procijenjene vrijednosti 30 milijuna kuna.

U dokumentaciji natječaja navodi se kako je dio natječaja poništen, jer su Središnjem uredu tijekom natječaja postale poznate okolnosti zbog kojih bi trebalo sadržajno bitno drugačije opisati predmet nabave i 1. i 3. kategoriji te se on neće nabavljati u okviru dinamičkog sustava nabave. Prema informacijama do kojih je došao rep.hr, do poništavanja je navodno došlo nakon neke primjedbe koju je izrekla Središnja agencija za financiranje i ugovaranje.

UPDATE: Središnji državni ured za središnju javnu nabavu odgovorio je na upit o razlozima poništenja koji smo poslali u trenutku objave te ga prenosimo u cijelosti:

"Naručitelj Središnji državni ured za središnju javnu nabavu provodi postupke objedinjene javne nabave za više korisnika. Za konkretan predmet nabave naručitelj je planirao provesti dinamički sustav nabave, koji je jedan od načina nabave propisan Zakonom o javnoj nabavi i gdje u prvoj fazi tog postupka zainteresirani gospodarski subjekti daju svoje zahtjeve za sudjelovanje i kvalificiraju se da uđu na listu sposobnih ponuditelja koji kasnije kada određeni korisnik ima potrebu za konkretnom nabavom mogu podnijeti svoje ponude. Dinamički sustav predviđen je prvenstveno za predmete nabave koje je jednostavno opisati.

Tijekom roka za dostavu zahtjeva za sudjelovanje naručitelj je dobio informacije od pojedinih korisnika koji bi potencijalno nabavljali licence preko dinamičkog sustava da planiraju nabavljati određene licence za koje je potrebno sklapati višegodišnje ugovore, te je postala upitna mogućnost da se takva nabava vrši putem dinamičkog sustava nabave. Slijedom navedenog, naručitelj je u fazi dok još nije pristigao niti jedan zahtjev za sudjelovanje odlučio smanjiti opseg predmeta nabave u ovom dinamičkom sustavu samo na tehnološko održavanje za već postojeće licence kod korisnika središnje nabave, a za nabavu novih licenci, sukladno potrebama korisnika, eventualno provesti neki drugi od Zakonom o javnoj nabavi predviđenih postupaka nabave."