Uz cijenu od 175 kuna po dionici, Span vrijedi 343 milijuna kuna

Uz cijenu od 175 kuna po dionici, Span vrijedi 343 milijuna kuna

Po završetku prva dva kruga javne ponude dionica na Zagrebačkoj burzi, IT tvrtka Span odredila je da će se ponuđene dionice prodavati po cijeni od 175 kuna.

To je maksimalna cijena ranije najavljenog raspona između 160 i 175 kuna, a koliko ih je točno prodano bit će poznato 21. rujna. U slučaju da se radi o svih 29,5 posto dionica koje su išle u IPO, radi se o 101,18 milijuna kuna. Uz navedenu cijenu dionica, tržišna kapitalizacija Spana iznosi 343 milijuna kuna ili 45,9 milijuna eura.

„U završnoj smo fazi procesa izlaska na Zagrebačku burzu. Očekujem da će to imati pozitivan efekt na hrvatsko tržište kapitala koje je potrebno dodatno ojačati uzimajući u obzir utjecaj koji ono ima na cjelokupno hrvatsko gospodarstvo. Posebno me veseli što će naše dionice biti uvrštene upravo na Zagrebačku burzu – mi smo hrvatska kompanija, tu crpimo sva naša znanja i željeli smo biti izlistani upravo ovdje. Ojačani novim dioničarima ubrzat ćemo organski rast Spana na postojećim tržištima, ali i omogućiti nastavak širenja na međunarodna tržišta“, poručio je osnivač i predsjednik Uprave Spana Nikola Dujmović.

U posljednje tri godine Span grupa bilježi godišnju stopu rasta prihoda višu od 20 posto te je danas jedna od vodećih hrvatskih IT kompanija po prihodima i jedan je od najvećih izvoznika koji 70 posto svojih prihoda ostvaruje na međunarodnom tržištu. U suradnji s 40 međunarodnih partnera, posluje s više od 1200 klijenata na 100 tržišta smještenih na šest kontinenata, među kojima su vodeće regionalne i globalne korporacije. Grupu čine tri domaća društva – Infocumulus, Bonsai.tech i Trilix – te sedam društava u Sloveniji, Velikoj Britaniji, SAD-u, Njemačkoj, Ukrajini, Azerbajdžanu i Švicarskoj. 

Kao vodeći stručnjaci za Microsoft tehnologije i vodeći regionalni Microsoft partner, Span nosi priznanje Microsoft Gold Partnera te je prva hrvatska kompanija koja ima osam Microsoftovih naprednih specijalizacija. Osim ulaganja u obrazovanje svojih stručnjaka, Span ima snažne odnose s vodećim regionalnim obrazovnim institucijama. Svojim radom i kompanijskim vrijednostima, kompanija želi biti primjer odgovornog i održivog poslovanja u Hrvatskoj.