Velika konkurencija spustila cijenu - Trilixu razvoj mobilne aplikacije za Zagrebački kolodovor

Velika konkurencija spustila cijenu - Trilixu razvoj mobilne aplikacije za Zagrebački kolodovor

Tvrtka Trilix pobijedila je na natječaju za razvoj Android i iOS mobilnih aplikacija za prodaju autobusnih karata.

Navedeni posao dobili su na natječaju koji je raspisan još u vrijeme bivše vlasti, dok je pobjednik natječaja objavljen danas na portalu Narodnih novina. Procijenjena vrijednost natječaja iznosila je 1,5 milijuna kuna plus PDV, no zahvaljujući čak 19 tvrtki koje su se javile na njega, aplikacija će biti izrađena za znatno manji iznos - 400.000 kuna plus PDV. Toliko je ponudio Trilix čija je ponuda bila najpovoljnija, a maksimalni broj bodova osvojio je i prema sporednom kriteriju - roku izvršenja.

Među 19 tvrtki koje su se javile na natječaj moglo se vidjeti imena velikih i srednjih tvrtki koje se redovito javljaju na natječaje, ali i nekih malih koje obično ne sudjeluju na njima. Tri ponude bile su odbijene kao nepravilne, i to tvrtki IntraBit iz Bjelovara, Agilos IT-a i ERIT-a iz Osijeka. Iznosi koje su te tvrtke tražile za navedeni posao su redom, bez PDV-a:  945.000, 790.000 i.623.000 kuna.

Nakon Trilixove, najbolja je bila ponuda tvrtke Samurai Digital iz Osijeka od 480.000 kuna (sve cijene bez PDV-a), a slijede Prospekt iz Rijeke (648.000 kuna), Comping i Smart Code (789.000 kuna), A1 Hrvatska (842.000 kuna), Veridian Healthstream (849.000 kuna), Metkovićki Unis Telekom u zajednici s bosanskohercegovačkim Transart Media i Telekomom (778.560 kuna), Globaldizajn (945.000 kuna), Hrvatski Telekom s Etranet grupom (975.000 kuna), King ICT i Corvus Info (982.000 kuna), Moberg (900.000 kuna), Ingemark (915.000 kuna), cWebSpace iz Čakovca (921.456 kuna), Fleksbit (1,1 milijuna kuna), Sedam IT (1,29 milijuna kuna) te Storm Computers i Notus IT (1,3 milijuna kuna) 

Kao što je rep-hr pisao u ranijem članku, Osim aplikacija za putnike, tvrtka koja dobije posao mora osigurati i prijevod na engleski, njemački i talijanski. Naplatni sustav aplikacije nije potrebno razvijati, već će se trebati povezati na postojeći. U drugoj fazi natječaja, odnosno nadogradnji u roku 48 mjeseci, aplikacija će biti obogaćena mogućnošću praćenja GPS koordinata autobusa, broj jezika će biti proširen te će biti dodane razne naplatne usluge.