Entrio pokrenuo crowdfunding kampanju

Entrio pokrenuo crowdfunding kampanju

Hrvatska ticketing platforma Entrio najavila je danas u HUB-u 385 međunarodno širenje radi kojeg je pokenula crowdfunding kampanju na Funderbeam platformi.

Entrio su 2011. godine pokrenula tri studenta, koji su iste godine dobili i investiciju u obliku malog ulaganja 27 domaćih investitora. Dio tih investitora je u međuvremenu izašao iz tvrtke, neki su povećali svoj udio, a Entrio bilježi kontinuirani rast prihoda. Kako bi ubrzao rast tvrtke, direktor Entria i jedan od osnivača Berislav Marszalek u dogovoru sa suvlasnikom i investitorom Mihovilom Barančićem odlučio je ubrzati rast tvrtke prikupljanjem sredstava na Funderbeam platformi. Funderbeam platforma izabrana je jer omogućava pristup međunarodnim investitorima, a odmah nakon javnog otvaranja kampanje javili su se investitori iz Danske, Francuske, Finske i Estonije. U Hrvatskoj je prisutna od 2016. godine kad su Zagrebačka burza i estonski Funderbeam u Zagrebu utemeljili tvrtku Funderbeam SEE.

Navedenom kampanjom želi se prikupiti minimalno 100.000 eura, uz 150.000 do 200.000 eura kao gornju granicu u slučaju većeg interesa. Marszalek je pojasnio kako im trenutno nije potreban veći iznos od toga kako bi ubrzali svoje širenje, a za slučaj da se prikupi 150.000 eura, investitori bi dobili 8,5 postotni udio u vlasništvu. Prikupljenim sredstvima želi se osigurati širenje Entria na susjedna tržišta, jačanje regionalnog marketinga, intenzivniji razvoj platforme i novih usluga te pripremu platforme za plasiranje na udaljenija tržišta. Entrio je trenutno prisutan u regiji, ali oko 90 posto prihoda ostvaruje u Hrvatskoj. U ovom trenutku nije sigurno u koje će se države izvan regije Entrio proširiti, no jedna od država kod koje su prepoznali jaki potencijal je Rumunjska, a zanimljive su i neke afričke države jer tamo još nema sličnih rješenja.

Prošle godine u Hrvatskoj 947 događaja organizirano je preko Entria, procesirano je 199.734 ulaznica u vrijednosti 15,74 milijuna kuna i provedeno 23,1 milijuna kuna cashless transakcija.